Din noua pozitie, Horhoianu va fi responsabil de strategia de marketing a Heineken in Romania. Narcis Horhoianu este unul dintre cei mai experimentati oameni din marketing din industria bunurilor de larg consum, el avand o experienta de aproape 20 de ani in acest domeniu.

Horhoianu a lucrat in ultimii 18 ani pentru Procter&Gamble, in functii de manager senior in cadrul departamenului de marketing. In ultima sa pozitie, marketing director – brand operations leader, a fost responsabil de coordonarea activitatilor privind comunicarea catre consumator si experienta de brand, cu extindere in toate tarile din Balcani. Inainte de aceasta, Narcis Horhoianua detinut diverse functii, inclusiv de conducere, in aria de dezvoltare de brand si business, coordonand echipe multifunctionale si diversificate.

Narcis Horhoianu a absolvit studiile de inginerie in cadrul Universitatii Politehnica (Inginerie) Bucuresti.

Citeste si:

Heineken este cel mai mare producator de bere din Europa si al treilea din lume in ceea ce priveste volumul. Pe piata din Romania este prezent cu brandurile Heineken, Ciuc Premium, Ciuc Natur Radler, Ciuc Radler Non Alcoolic, Silva, Silva Dark, Golden Brau, Golden Brau Non Alcoolic, Neumarkt, Bucegi, Edelweiss (import), Zipfer (import), Amstel (import), Birra Moretti (import), Krusovice (import), Foster’s (import), Strongbow (import), Sol (import), Desperados (import), Gösser, Schlossgold, Gambrinus, Harghita si Hategana.

Compania detine patru fabrici de bere situate in Craiova, Constanta, Miercurea Ciuc si Targu Mures si peste 1.100 de angajati.