Andrei Alecu si Adrian Matei, cei care detineau franciza Hugo Boss in Romania, au decis sa incheie contractual cu brandul de lux si sa inchida cele doua magazine din Bucuresti si Constanta pe fondul scaderii vanzarilor cu 15-20% in ultimii doi ani.

Andrei Alecu si Adrian Matei au deschis primul magazin Hugo Boss in martie 2009, iar in decembrie au inaugurat si magazinul din Bucuresti. Investitia totala s-a ridicat la momentul respectiv la circa 2 mil. euro, suma din care cei doi oameni de afaceri au recuperat pana in prezent 20%.

“Nu am fost niciodata pe profit. Mai mult piata este in scadere. In ultimii doi ani vanzarile au scazut cu 15-20%. La aceasta se adauga si pretentiile in crestere ale partenerului extern. Daca reinnoiam contractul ar fi trebuit sa investim 800.000 de euro in remodelarea celor doua magazine. Am considerat ca aceasta investitie nu face sens”, a spus Alecu.

Cele doua magazine urmeaza sa fie inchise incepand cu 1 martie. In cele doua locatii lucrau 14 angajati. Informatia a aparut initial in Ziarul Financiar.

Potrivit lui Andrei Alecu, bonul de cumparaturi a scazut in ultima perioada cu 30-40% pana la valoarea de 800 de lei.

Intrebat daca intentioneaza sa mai investeasca intr-o noua afacere in acelasi domeniu, Andrei Alecu nu a exclus aceasta optiune insa a precizat ca doreste “sa analizeze bine situatia si piata”.

Compania Future Fashion International – detinuta de Andrei Alecu si Adrian Matei – a afisat in 2012 o cifra de afaceri de 1,2 mil. euro si pierderi de 0,6 mil. euro, potrivit datelor furnizate de Ministerul Finantelor.

Pe piata de lux din Romania mai sunt prezente nume precum Dolce&Gabbana, Gucci, Valentino sau Burberry. Ca valoare industria se situeaza in jurul a 1,5 mld. lei, potrivit datelor Euromonitor.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri