Daca ai un magazin online, esti furnizor de servicii pentru online ori esti interesat de marketing, participa la ecomTEAM, cel mai important eveniment regional de e-commerce si marketing digital.
Afla mai multe detalii pe site-ul: www.ecomteam.ro.

„Aproximativ 90% dintre clienti aleg sa plateasca la livrare fapt care ingreuneaza eficienta curierului. In afara coletelor, acesta trebuie sa se ocupe si de gestiunea banilor, fapt care pune o presiune suplimentara in tot procesul de livrare. E nevoie de un efort comun al jucatorilor de profil din piata, al magazinelor online si al furnizorilor de solutii de plata electronica pentru a determina o schimbare de comportament a clientului final”, afirma Aldescu.

DPD a dezvoltat un serviciu online prin care livrarile pot fi achitate cu cardul si are de gand sa introduca POS-uri mobile prin care sa faciliteze plata electronica la primirea coletelor.

Lanseaza un serviciu care estimeaza timpul de livrare la o ora de la plasarea comenzii

„Odata cu evolutia comertului electronic, pretentiile si exigentele clientilor au crescut constant. Anul acesta vrem sa lansam serviciul Predict1Hour care presupune estimarea timpului de livrare la o ora de la plasarea comenzii si reteaua. De asemenea, ne vom concentra pe perfectionarea serviciului Predict, mai precis pe eficientizarea timpilor de livrare, de la 3-6 ore in prezent, la o ora in Bucuresti si in orasele mari”,

DPD are in prezent peste 5000 de clienti, mai mult cu 35% fata de inceputul anului trecut, o mare parte dintre acestia fiind magazine online. Pentru 2014 conducerea companiei isi doreste sa isi maresca baza de clienti, indeosebi pe segmentul business to consumer.

„2013 a fost un an bun pentru DPD. Pe fondul dezvoltarii comertului electronic, cresterea businessului a avut o ritmicitate pozitiva si sanatoasa. Suntem increzatori ca si 2014 va insemna o crestere de doua cifre pentru. Ne-am propus cresterea cifrei de afaceri si pozitionarea ca expert al magazinelor online. Investim anual in dezvoltarea de solutii specializate pentru magazinele online, intrucat reprezinta o mare pondere din business”, a mai spus seful DPD Romania.

40% din cifra de afaceri este generate de comert electronic

Vanzarile pentru clientii din comertul electronic au insemnat aproximativ 40% din afacerile DPD pe 2013, fata de 30% in 2012. Printre magazinele online care colaboreaza cu DPD se numara jucatori din IT&C, fashion, produse de ingrijire sau jucarii.

Managerul nu a precizat care a fost cifra de afaceri pe 2013, dar a precizat ca datele preliminare arata o crestere peste cifra bugetata la inceputul anului. Managementul miza in 2013 pe un avans al afacerilor de circa 18% fata de 2012, cand compania a avut un business de 10,1 milioane de euro.

Citeste si:

La finalul primelor noua luni din 2013 compania am avut afaceri de 34,8 milioane lei, in crestere cu peste 24% fata de perioada similara a lui 2012.

DPD Romania are 500 de angajati, 72 de depozite si livreaza zilnic peste 15.000 de colete. Numarul de livrari poate creste insa cu 40-60% cu ocazia evenimentelor de genul Black Friday, cel mai important eveniment anual in comert electronic.

Vor sa isi creasca procentul de livrari la nivel international

„Credem ca piata isi va mentine ritmul de crestere si in 2014. Dezvoltarea accelerata a comertului electronic va pune indirect presiune pe curieri in vederea eficientizarii solutiilor de livrare si a cresterii performantei. Daca online-ul isi va mentine trendul ascendent, preconizam crestere si pentru curieri”.

Pe de alta parte, bugetul de investitii al DPD in acest an va fi orientat in special in imbunatatirea capacitatatii de sortare pentru depozitele din Cluj, Timisoara si alte echipamente IT. In 2013 curierul a investit in jur de 600.000 de euro in sisteme de sortare si IT.

„Pentru 2014, focusul nostru este marirea numarului de expeditii cu ajutorul dezvoltarii serviciului DPD International. Momentan, 20% din volum sunt livrari in afara tarii”, mai spune Aldescu.