Fooda, brand din portofoliul companiei de livrare de mancare chinezeasca Wu Xing, a deschis un nou centru de livrari, in zona Salaj din Bucuresti, pe fondul cresterii numarului de comenzi.

Fooda livreaza mancare gatita, cu specific national si international si se desfasoara pe platforma operationala Wu Xing (call center, punct central de procesare, livrare, management), pe doua din cele patru centre Wu Xing, si are 25 de angajati in productie.

Brandul a fost lansat in luna iunie 2013.

"Noi credem in acest brand, iar investitia pe care o facem in noul centru de livrari Fooda este o manifestare a aspiratiei noastre de a ajunge la fiecare bucurestean si de a-i oferi serviciile culinare de calitate pe care si le doreste”, a declarat Sabin Cernea (foto), fondator Wu Xing, Fooda si proprietar al restaurantului The Harbour.

El a adaugat ca numarul mediu de comenzi pe zi a crescut de la 30 comenzi la 110 - 120 de comenzi.

Potrivit lui Cernea, costurile deschiderii unui punct mixt se ridica la 120.000 euro pentru o unitate cu suprafata medie de 120 metri patrati.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri