"Ne-am revizuit estimarile pentru marca Opel si speram sa vindem 9.500-10.000 de unitati anul acesta, iar pentru Chevrolet tinta este de 7.000", a declarat directorul de marketing al GM Romania, Cristian Oltean.

El a adaugat ca schimbarea a fost dictata de nivelul foarte bun al vanzarilor de anul acesta, cat si de cele 3.500 de comenzi pe care cei 21 de dealeri din tara le vor onora in urmatoarea luna.

Dublarea vanzarilor in primele 6 luni

Luna trecuta, romanii au cumparat 872 de masini Opel si 521 Chevrolet. Pentru prima jumatate a anului, vanzarile Opel au totalizat 4.843 de unitati, iar cele ale brand-ului Chevrolet au ajuns la 2.409. Vanzarilor ambelor marci s-au dublat in comparatie cu prima jumatate a lui 2005.

Opel isi bazeaza cresterea si pe cele 1.200 de locuri primte in programul de reinnoire a parcului auto gestionat de Administratia Fondului pentru Mediu. La actiune s-au inscris noua din cei 21 de reprezentanti teritoriali ai marcii Opel.

Citeste si:

Cristian Oltean e convins ca Opel isi va consuma cota primita pentru ca marca a avut multi clienti care au asteptat inceperea programului pentru a-si schimba masina veche cu una noua, economisind 3.000 de lei noi.

Oltean a adaugat ca marca Chvrolet va contribui cu doar 5% procente la vanzarile GM Romania prin intermediul programului de innoire a parcului auto, deoarece clientii acestui brand isi iau masinile prin leasing.

Astra Classic cel mai cautat model

Reprezentantul GM Romania crede ca Astra Classic va fi cel mai cautat model de catre cei care vor sa-si schimbe masina mai veche de 12 ani cu un Opel nou. Corsa este si ea in plaja de pret ai clientilor programului, insa vanzarile acestui model vor fi mai modeste, pentru ca publicul asteapta aparitia noii generatii in toamna.

Opel se afla dupa cinci luni pe locul opt al celor mai vandute marci din Romania.General Motors Romania a distribuit, anul trecut, 455 de autovehicule comerciale Opel.