Compania a incheiat anul trecut cu o cifra de afaceri de 135 mil. euro si un profit brut de 12,5 mil. euro.

“O afacere este sustenabila in momentul in care tratezi lucrurile cu seriozitate, isi respecti partenerii de afaceri, institutiile statului, angajatii si nu te indatorezi mai mult decat poti sustine”, declara Ioan Popa, director general Transavia.

Investitiile realizate anul trecut au atins valoarea de 10 mil. euro, dupa un plan investitional initial de 8 mil. euro. Pentru acest an compania isi propune sa continue investitiile la un nivel cel putin similar cu cel din 2013 in vederea achizitionarii de noi utilaje agricole si dezvoltarea altor spatii de productie.

Transavia are o productie de peste 55.000 de tone de carne de pasare, in fermele proprii de crestere din 5 judete – Alba, Cluj, Sibiu, Brasov si Harghita.

Citeste si:

Compania detine 15 ferme de crestere pui de carne, doua ferme de reproductie si doua statii de incubatie, o fabrica de nutreturi combinate, doua abatoare performante de industrializare a carnii si o fabrica de procesare a carnii, precum si patru ferme vegetale.

Din toamna anului 2007, Avicola Brasov, unul dintre producatorii cu traditie pe piata romaneasca, face parte din grupul Transavia.

Produsele Transavia sunt prezente pe piata interna in procent de 75%, in marile lanturi de retail, prin brandurile Fragedo si Papane, restul fiind exportat in tari din Comunitatea Europeana, printre care Marea Britanie, Franta, Spania, Croatia, Ungaria, Bulgaria si Estonia.

Compania are peste 1.500 de angajati.