Volumul vanzarilor Coca-Cola in Romania a scazut cu 9% anul trecut, de la 162,7 milioane de navete in 2012 la 148,5 milioane de navete, ca urmare a impactului negativ al conditiilor macroeconomice si comerciale.

In 2012, volumul vanzarilor a crescut cu 2%. "Pe parcursul anului, rezultatele au fost influentate negativ de climatul macroeconomic si comercial dificil, precum si de presiunile campaniilor derulate de concurenta", se arata intr-un raport al grupului Coca-Cola HBC, citat de Mediafax.

Cota de piata a Coca-Cola a crescut in functie de volum, dar si dupa valoare, atat pe segmentul bauturilor carbogazoase, cat si pe ansamblul pietei bauturilor racoritoare nonalcoolice (Non Alcoholic Ready to Drink), se arata in raport.

La nivel de grup, volumul vanzarilor Coca-Cola a stagnat anul trecut la 2,06 miliarde de navete. Veniturile nete din vanzari au scazut cu 2%, la 6,87 miliarde de euro. Excluand impactul cursului valutar, venitul pe naveta a crescut cu 1%, se arata in raport.

Profitul dupa taxe, atribuibil actionarilor, a crescut de la 190,4 milioane de euro in 2012 la 221,2 milioane de euro anul trecut.

Grupul este prezent pe piata romaneasca prin Coca-Cola HBC Romania, care detine trei fabrici, la Ploiesti, Timisoara si Vatra Dornei, precum si o retea de 14 centre de distributie.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri