Afacerile Farmec, cel mai important producator roman de cosmetice din Romania, au urcat anul trecut cu 14%, pana la 138 mil. lei (circa 30 mil. euro), un obiectiv fiind cresterea ponderii exporturilor, anunta compania.

Potrivit reprezentantilor Farmec, evolutia afacerilor a fost determinata de extinderea portofoliului pe zona de cosmetice si produse de ingrijire a locuintei.

In prezent, produsele Farmec ajung in peste 30 de tari din Europa, Orientul Mijlociu, nordul Africii. Printre pietele importante, pe care compania s-a concentrat in ultimii 2-3 ani, se numara Ungaria, Polonia, Ucraina si Republica Moldova. Un obiectiv mentionat de Mircea Turdean, director general al Farmec, este atingerea unei ponderi a exporturilor de 50% din cifra de afaceri in urmatorii 4 ani.

Cea mai recenta investitie realizata de companie a fost deschiderea, anul trecut, a unui Centru de Frumusete pe locul fostului magazin de prezentare din Cluj, proiect pentru care a fost alocat un buget de circa 350.000 euro.

Farmec detine marci precum Gerovital H3 Evolution, Gerovital H3 prof. dr. Ana Aslan, Gerovital Plant, Aslavital si Farmec.

Potrivit datelor statistice, un roman aloca un buget anual pentru cosmetice de maxim 50 de euro, de sase ori mai putin decat un ceh sau un slovac. Cei care aloca cel mai mare buget pentru astfel de achizitii sunt consumatorii din SUA, Marea Britanie, Brazilia, Germania, Finlanda, Cehia, Slovacia, Polonia.

In Romania, industria de cosmetice a atins valoarea de circa 820 de milioane de euro.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri