Kaufland Romania a deschis un nou hipermarket in Oradea, al doilea din acest oras, reteaua nationala retailerului depasind astfel pragul de 90 de unitati, scrie Mediafax.

Noul magazin, al 91-lea hipermarket Kaufland din Romania, va comercializa circa 20.000 de produse.

De la inceputul anului, compania a mai inaugurat un magazin in Targu-Mures si are in plan pana la finalul anului deschideri in Bucuresti, Targoviste si Gherla.

In Capitala retailerul va deschide in 2014 patru hipermarketuri noi, in Bulevardul Bucurestii Noi, in Aparatorii Patriei, Tudor Vladimirescu si Valea Oltului.

Anul trecut, Kaufland Romania a deschis 8 magazine, investitiile retailerului in extindere situandu-se intre 48 si 72 milioane euro, avand in vedere ca investitia medie intr-un hipermarket este de 6 si 9 milioane euro, in functie de oras, valoarea terenului sau suprafata magazinului.

Compania a creat pana in prezent peste 12.000 de noi locuri de munca directe in Romania, la sediul central in Bucuresti, in magazinele deschise, precum si la centrele logistice situate in Parcul Industrial Ploiesti si Turda.

Kaufland este cel mai mare retailer din Romania dupa valoarea vanzarilor, depasind Metro Cash&Carry si Carrefour. In 2012, hipermarketurile cu profil discount au avut o cifra de afaceri neta de 6,4 miliarde lei (1,4 miliarde euro), in crestere cu 15% fata de 2011, si un profit net de 274,5 milioane lei (61,6 milioane euro), cu 64% mai mare.

Retailerul a deschis primul magazin in Romania in anul 2005. Compania este parte a grupului german Lidl & Schwartz, care mai opereaza pe plan local reteaua de discount Lidl.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri