"In 2012, cifra de afaceri obtinuta a fost de 279,5 milioane lei, iar din calculele preliminare in 2013 s-a inregistrat cifra de 300 milioane lei. Pentru anul 2014 estimam o crestere a cifrei de afaceri de 10% fata de anul trecut. Avem o pozitie puternica pe multe segmente de pe piata alimentara din Romania - produse instant, paste fainoase, sucuri, nectaruri si bauturi racoritoare. Pe piata de crackers si brezels (mini-covrigei) nu am fost prezenti pana acum, iar aceasta este o categorie care creste si are perspectiva", a declarat Ioana Visean, PR manager al companiei.

Anul trecut, Tymbark Maspex Romania a cumparat de la Pan Group Craiova doua brand-uri de snacks-uri, precum si liniile de productie ale acestor produse, aceasta achizitie facilitand intrarea companiei pe piata de snacks-uri, estimata la aproape 200 milioane lei (45 milioane de euro).

In ianuarie anul acesta, Tymbark a operat o majorare de capital de 6,68 milioane euro tocmai pentru sustinerea acestui proiect.

"Majorarea de capital operata in luna ianuarie a fost facuta in scopul sustinerii proiectului inceput acum un an, in urma preluarii brandului Salatini", a mai spus Ioana Visean.

Citeste si:

Compania Tymbark Maspex, parte a grupului polonez Maspex Wadowice, este prezenta in Romania din anul 1996 si a activat initial sub denumirea de La Festa International, operatiunea de rebranding avand loc in anul 2006.

Prima fabrica a companiei a fost deschisa la Popesti-Leordeni, langa Bucuresti, iar in 2001 si-a mutat capacitatile de productie in Valenii de Munte, judetul Prahova, unde a mai inaugurat o fabrica in 2008.

Compania exporta produse fabricate la Valenii de Munte in Bulgaria, Moldova, Ungaria, Cehia si Polonia.