Acesta este al doilea hipermarket Auchan din Cluj-Napoca.
"Transformarea magazinului real in Auchan a durat 10 zile si a constat in modificari tehnice si comerciale. (...) Pe o suprafata neta de vanzare de 7.000 de metri patrati, noul hipermarket Auchan Iris ofera locuitorilor o gama de 53.000 produse", se arata intr-un comunicat al companiei.
Cu un program al deschiderilor a cate 3 magazine Auchan pe luna, compania urmeaza sa finalizeze programul rebrandingului hipermarketurilor real la sfarsitul lunii aprilie. Ultimele magazine ramase de remodelat sunt situate in Bacau, Bucuresti - AFI Cotroceni, Craiova, Deva, Galati, Targu Mures si Timisoara Nord.
In ultima parte a anului trecut, Auchan a rebranduit sapte hipermarketuri real, dintre care doua in Capitala, Pallady si Vitan, unul in Brasov, unul in Oradea, unul in Constanta, unul in Sibiu si unul in Satu Mare. Doua dintre acestea au fost remodelate in formatul Auchan City.
Anterior, retailerul a anuntat ca va rebrandui cele 20 de hipermarketuri Real in mai putin de un an, cu o investitie de 40 milioane euro.
Tranzactia Auchan-Real a fost finalizata pe 12 septembrie 2013, ca urmare a acordului semnat in 30 noiembrie 2012 intre grupul Auchan si Metro Group si a validarii primite din partea Consiliului Concurentei, la sfarsitul lunii iulie.
Auchan Romania, in noua sa dimensiune, are 31 de magazine deschise si alte doua in constructie, o suprafata neta de vanzare de 252.000 metri patrati, peste 10.000 de angajati, 3 platforme logistice, 70 milioane de clienti anual si o cifra de afaceri comuna de peste 4,5 miliarde de lei, fara taxe.
Compania devine, astfel, unul din primii cinci cei mai mari angajatori privati din Romania si a doua retea de comert ca suprafata totala de vanzare la nivel national.
In prezent, Auchan gestioneaza la nivel mondial 834 hipermarketuri integrate si 362 de centre comerciale.