Potrivit companiei, 54% din cresterea totala a fost realizata prin castigarea de noi clienti si valorificarea portofoliului existent din segmentul comertului online. Noi produse, precum Express BOX, un serviciu de livrari de pana la cinci sau zece kilograme cu ambalaj gratuit, au asigurat o crestere de 5% pe segmentul clientilor mici si mijlocii care platesc numerar.
„Rezultatele obtinute ne arata ca 2013 a fost un an de succes, iar cresterea de 20% fata de 2012 vine dupa o evolutie pozitiva pe toate categoriile de clienti din portofoliu”, a declarat Gian Sharp, CEO Cargus.

Crestere de peste 50% a livrarilor in primele doua luni ale anului

Primele doua luni ale anului 2014 au oferit perspective pozitive, sustin reprezentantii Cargus.

„Volumul livrarilor efectuate de Cargus a crescut cu 54% in comparatie cu aceeasi perioada a anului trecut, in special datorita unei cresteri de 90% a livrarilor pentru sectorul de comert electronic, dar si printr-o crestere de 37% a volumelor din segmentul B2B”, a mai spus Gian Sharp.

Cargus a fost achizitionata in 2012 de Abris Capital Partners, unul dintre cele mai importante fonduri mid-market de private equity, si a facut investitii in flota si infrastructura de aproximativ 4 milioane de euro in 2013.
Printre competitorii Cargus se numara Fan Courier, DHL, Urgent Courier sau TNT.
Cel mai mare operator de curierat este compania de stat Posta Romana.