Compania britanica a cumparat in primavara anului trecut cele 15 unitati Bricostore din Romania. Toate cele 15 unitati vor fi transformate in Brico Depot in urmatorii 2 ani.

Kingfisher va pune accent in noile unitati pe un spatiu tip “depozit”, unde vor lucra mai putini angajati decat in vechiile spatii Bricostore, mizand mai mult pe clienti specializati.

In fiecare unitate Brico Depot vor lucra in jur de 60 de angajati, reprezentantii britanici mizand de aceasta data pe o eficientizare a costurilor cu personalul, dar punand accentul pe cantitati ridicate de produse.

Primele doua unitati vor pune la dispozitia clientilor peste 12.000 de produse destinate constructiilor si imbunatatirii locuintei, in conditiile in care concurenta ofera chiar si peste 40.000 de repere pentru achizitie.

Brico Depot va miza in piata locala pe vanzarea in volume mari permitand oferirea de produse la preturi mai mici, conform oficialilor companiei.

Citeste si:

Puncte de vanzare tip “depozite”

Depozitele “Brico Depot” vor fi organizate pe trei directii: materiale de constructii si renovari, amenajari interioare si unelte necesare pentru realizarea lucrarilor.

Totodata, reprezentantii companiei au precizat ca programul de lucru in magazinele Brico Depot va incepe zilnic, de luni pana sambata, de la orele 7:00 dimineata, duminica incepand cu ora 9:00.

Infiintat in anul 1993 in Franta, Brico Depot este prezent pe pietele din Franta si Spania, unde numara 147 de unitati. Cele doua “depozite” din Romania vor duce numarul de magazine Brico Depot la 149, Kingfisher urmand ca pana in 2016 sa inaugureze si restul de 13 unitati pe care le-a achizitionat in primavara anului trecut de la Familia Bresson (Bricostore) pe piata locala.

Kingfisher are in prezent peste 1.000 de magazine in 9 tari din Europa si China, inregistrand vanzari de circa 11 miliarde de lire sterline.
Principalele lanturi de magazine ale Kingfisher sunt B&Q, Castorama, Brico Depot si Screwfix.