Grupul elen Sarantis, producatorul cosmeticelor Elmiplant, si-a majorat anul trecut afacerile pe piata romaneasca cu 4,35%, la 35,86 milioane euro, iar profitul EBIT (inainte de deducerea dobanzilor si impozitelor) a urcat cu 34,15%, la 2,15 milioane euro, scrie Mediafax.

In 2012, Sarantis Romania a avut o cifra de afaceri de 34,37 milioane euro si un EBIT de 1,6 milioane euro.

Aceste rezultate pozitioneaza Romania pe locul trei la nivelul grupului elen, atat in functie de cifra de afaceri, cat si dupa EBIT, dupa Grecia si Polonia. Piata romaneasca reprezinta 15,16% din businessul Sarantis, situat anul trecut la 236,59 milioane euro.

In octombrie 2013, Sarantis a anuntat ca transfera in Grecia productia de cosmetice de la fabrica Emiplant din Romania, care va deveni insa centrul pentru cercetarea si dezvoltarea de produse in Europa Centrala si de Est (ECE), coordonat de fondatorul Elmiplant, Elena Cremenescu.

Transferul productiei se va incheia la sfarsitul primului trimestru din 2014, iar prin aceasta mutare compania estimeaza reduceri de costuri de 500.000 euro pe an.

Elmiplant este un brand romanesc de cosmetice creat in 1992 de Elena si Ion Cremenescu. In 2003, proprietarii au investit 1,5 milioane de dolari intr-o unitate de productie si un nou sediu, in Bucuresti, iar patru ani mai tarziu au vandut compania catre Sarantis, pentru 6,5 milioane euro.

Sarantis activeaza in Romania din anul 1996, prin firma Romsar Cosmetics, care a devenit in 2005 Sarantis Romania. Compania detine un portofoliu de produse care include cosmetice, parfumuri, produse pentru ingrijirea casei si auto, alimente pentru animalele de companie si suplimente alimentare. Distributia produselor se face la nivel national prin intermediul a 10 birouri de vanzari si cinci depozite regionale.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri