"Pentru anul 2006, ne-am stabilit obiective ambitioase pe care le-am indeplinit pana in prezent. Dorim sa ne mentinem succesul de anul trecut, chiar sa il depasim", a declarat pentru NewsIn directorul de relatii publice si comunicare Coca-Cola HBC Romania, Mugurel Radulescu.

Fata de 2004, cand profitul raportat de companiei a fost de 81 milioane lei noi la o cifra de afaceri de 886 milioane lei noi, in 2005, profitul Coca-Cola HBC Romania a crescut la 146 de milioane, iar cifra de afaceri la un miliard de lei noi, conform datelor publicate in Monitorul Oficial si pe pagina de internet a Ministerului Finantelor Publice.

"Printre factorii care au influentat performanta financiara a sistemului Coca-Cola se numara atentia acordata modernizarii echipamentelor de productie, eficientizarii distributiei si optimizarii investitiilor, precum si adaptarea la cerintele consumatorului aflat permanent in cautare de nou", a afirmat Mugurel Radulescu pentru NewsIn.

Citeste si:

Anul trecut a fost al cincilea an consecutiv de crestere puternica la nivelul grupului Coca-Cola HBC, acesta obtinand o crestere substantiala a tuturor indicatorilor de performanta financiara, in ciuda presiunii exercitate de cresterea pretului materiilor prime. In prima jumatate a anului 2006 s-a inregistrat o crestere de volum total al bauturilor din portofoliul companiei de doua cifre fata de 2005, potrivit afirmatiilor oficialilor companiei.

De la intrarea sa in Romania in anul 1991, sistemul Coca-Cola a devenit un lider pe piata bauturilor racoritoare, prin introducerea majoritatii produselor recunoscute la nivel international si prin producerea de marci special dedicate pentru consumatorii din Romania.

Compania deruleaza programe de investitii care vizeaza pe de o parte infrastructura si logistica (fabrici si sisteme de distributie la standarde internationale) si in egala masura, calitatatea produselor, satisfacerea cerintelor pietei locale prin lansarea de noi produse si programe de marketing si nu in ultimul rind, angajatii.