Animax a deschis in martie trei petshop-uri noi, in Constanta, Navodari si Sibiu, dupa o investitie de 250.000 euro. Reteaua ajunge astfel la 43 de unitati, iar companie are in plan alte 12 magazine noi pana la sfarsitul acestui an, a anuntat retailerul.

Magazinele din Constanta si Navodari sunt amplasate in cadrul centrelor comerciale Kaufland, iar petshop-ul din Sibiu este stradal, fiind situat in Centrul Vechi al orasului. Noile magazine au o suprafata totala de 150 metri patrati si comercializeaza hrana, accesorii, acvarii, colivii, terarii, culcusuri si jucarii, multe dintre ele fiind sub marca proprie.

animale de vanzare

Sursa foto: Animale de companie/Shutterstock.com

"Prin lansarile din luna martie, Animax si-a consolidat prezenta in Constanta lansand cel de-al patrulea magazin si primul in Navodari. Cererea de servicii si produse de calitate ne-a facut sa mai lansam un magazin in Sibiu", a declarat Adriana Aruxandei, manager dezvoltare retea Animax, potrivit Mediafax.

Pentru 2014, compania vizeaza deschideri de magazine in orasele Timisoara, Brasov, Cluj, Bucuresti si Targu Jiu. De asemenea, pentru acest an Animax estimeaza o crestere cu 10% a cifrei de afaceri comparativ cu 2013, cand a inregistrat 13 milioane euro. Magazinele Animax sunt detinute de firma Pet Product Bucuresti, al carei asociat unic este Cristian Ludovic Pop.

Citeste si Industria care a sfidat criza: Oamenii nu renunta la ingrijirea animalului de companie.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri