Produsul pentru calmarea infectiilor la nivelul tractului respirator a primit de curand aprecierea specialistilor la nivel international din partea companiei Superbrands UK. "Includerea Faringoseptului in acest top include de fapt brandul Terapia-Ranbaxy in clubul exclusivist al marcilor recunoscute si de succes," a spus Simona Mihai, director de marketing si vanzari la Terapia-Ranbaxy.

Lider in categoria medicamentelor

In ultimii ani Faringosept a facut fata unui "face lift" la nivel comercial cand ambalajul a fost innoit, modificarile de imagine finalizate, iar produsul a fost relansat. Innoirea ambalajului este deja un proces finalizat in Romania, in timp ce pe pietele externe produsul apare in ambalajele deja consecrate acolo.

"Faringosept este lider de piata in categoria sa," a spus Simona Mihai, persoana direct implicata in conducerea echipei care a relansat produsul. "Studiul de notorietate a brandului realizat de catre noi pe piata romaneasca prin companii specializate, in mai 2005, ne arata ca este cel mai popular brand in categoria sa, cu o rata a notorietatii de 52%" , a adaugat Mihai.

31% cresteri anuale ale exporturilor

Citeste si:

Nivelul exportului inregistrat de catre companie in 2005 s-a remarcat printr-o crestere de 31% fata de anul precedent. Aceste rezultate asigura companiei pozitia de lider pe piata exportatorilor romani de medicamente. Portofoliul de export insumeaza aproximativ 25 de produse, dar cel mai de succes brand este Faringosept.

El este comercializat cu succes in tari precum Rusia, Ucraina, Polonia, Kazakhstan si alte tari din Comunitatea Statelor Independente. In ceea ce priveste planurile de viitor ale companiei referitoare la produsele noi ce vor fi lansate, reprezentantii Terapia-Ranbaxy spun ca vor acorda o mare atentie domeniului cardio-vascular. "Bolile cardio-vasculare sunt aspecte foarte serioase si importante pentru noi si drept urmare le vom acorda atentia cuvenita lansand produse noi si moderne," a concluzionat Mihai.

Tranzactie de 324 mil. euro

Cel mai mare producator de medicamente generice din India, Ranbaxy Laboratories, a preluat in luna martie de la fondul de investitii Advent International un pachet de actiuni reprezentand 96,7% din actiunile Terapia Cluj-Napoca, pentru 324 de milioane de dolari, in vederea extinderii activitatilor pe piata europeana.

Principalul obiectiv al Ranbaxy in ceea ce priveste extinderea portofoliului de produse este lansarea, in urmatoarele 18 luni, a 40 de produse noi, in categorii precum cardiovascular, musculo-scheletal, sistem nervos central, antiinfectioase si diabet.