Transformarea magazinului Real in Auchan a durat 10 zile si a constat in modificari tehnice si comerciale. Hipermarketul are o suprafata neta de vanzare de 6.300 de metri patrati, fiind situat in centrul comercial Hello Shopping Park, se arata intr-un comunicat al Auchan.

Cu un program al deschiderilor de trei magazine Auchan pe luna, compania urmeaza sa finalizeze programul rebrandingului hipermarketurilor real la sfarsitul lunii aprilie. Magazinele ramase de remodelat sunt situate in Bucuresti - AFI Cotroceni, Galati si Timisoara Nord.

Tranzactia Auchan-Real a fost finalizata pe 12 septembrie 2013, ca urmare a acordului semnat in 30 noiembrie 2012 intre grupul Auchan si Metro Group si a validarii primite din partea Consiliului Concurentei, la sfarsitul lunii iulie. Anterior, retailerul a anuntat ca va rebrandui cele 20 de hipermarketuri Real in mai putin de un an, cu o investitie de 40 milioane euro, scrie Mediafax.

Citeste si:

Auchan Romania, in noua sa dimensiune, are 31 de magazine deschise si alte doua in constructie, o suprafata neta de vanzare de 252.000 metri patrati, peste 10.000 de angajati, 3 platforme logistice, 70 milioane de clienti anual si o cifra de afaceri comuna de peste 4,5 miliarde de lei, fara taxe.

Compania devine astfel unul dintre cei mai mari cinci angajatori privati din Romania si a doua retea de comert ca suprafata totala de vanzare la nivel national. In prezent, Auchan gestioneaza la nivel mondial 834 hipermarketuri integrate si 362 de centre comerciale si a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de 62,1 miliarde euro.