Rohit Ahuja este de profesie IT-ist, insa si-a lasat cei 14 ani de cariera in domeniu in spate si in 2007 a venit in Romania, unde a intrat in domeniul produselor de ingrijire corporala.

"IT-ul este un domeniu dificil, in care trebuie inveti non-stop noile tehnologii si iti dai seama ca pierzi timp pretios pe care puteai sa il dedici familiei si prietenilor. Asa ca mi-am dorit o schimbare. Cand am venit in Romania am facut o cercetare de piata, pentru ca nu stiam daca sa incep un business in IT sau in alt domeniu. Voiam sa deschid un call center aici, insa am hotarat sa las deoparte IT-ul pentru totdeauna si mi-am dat seama ca imi doresc o cariera in ingrijirea sanatatii", a declarat pentru wall-street.ro Ahuja.

Revicare pregateste investitii de 2 mil. euro in portofoliu

Dupa mai multi ani de incercari in care a adus pe piata mai multe branduri, anul acesta Rohit Ahuja a lansat brandul Revicare, care contine aproximativ 50 de produse, intre care se numara cosmetice pentru corp si fata si produse terapeutice, precum si sapunuri cu arome, alaturi de o linie de suplimente naturale pentru slabire, imunitate, metabolism, digestie, detoxifiere si o alta pentru barbati (ingrijire personala si potenta).

"Am incercat sa venim cu ceva nou pe piata pentru a putea atrage clienti si ne-am gandit o vreme cum putem sa fim diferiti, iar in cele din urma am ales sa venim cu produse 100% naturale. Anterior, au existat alte branduri, insa compania a facut un rebranding, in urma caruia au fost schimbate formulele, ingredientele si ambalajele. Schimbarea a avut loc la circa trei ani de la lansarea primelor produse. (...) Anul acesta vom investi doua milioane de euro pentru dezvoltarea de noi produse si ne vom extinde portofoliul de produse, de la 46 pana la 110 produse la finalul anului", a explicat Rohit Ahuja.

Revicare produse cosmetice naturale

Produsele sunt fabricate in doua unitati din Romania si sunt vandute atat la nivel local, cat si pe piata din India. De asemenea, omul de afaceri a anuntat introducerea brandului pe pietele din Spania, inclusiv Insulele Canare, Turcia si Grecia.

Produsele le obtinem in totalitate in Romania si aici vrem sa ramana centrul afacerilor noastre. Lucram cu o fabrica din afara Bucurestiului si o alta din apropierea orasului Sinaia. Sunt unitatile unor parteneri de-ai nostri, cu care lucram in colaborare.

In prezent, brandul Revicare poate fi gasit intr-un magazin deschis in Centrul Istoric din Bucuresti, in care compania a investit circa 35.000 de euro. Ahuja a adaugat ca in planurile companiei intra alte patru magazine, in orase importante, precum Cluj-Napoca, Iasi, Timisoara si Brasov.

Investitia medie intr-un magazin se ridica la 50.000 de euro.

Totodata, Revital Global Services, companie care detine brandul Revicare, are in plan sa deschida sapte magazine in Spania si alte unitati in Istanbul si Atena.

Si in criza, romanii platesc sute de lei pentru ingrijire corporala

Rohit Ahuja a aratat ca in ciuda crizei romanii nu au renuntat la produsele de ingrijire.

Citeste si:

"Consider ca poate fi vorba despre criza in anumite industrii, insa cand vine vorba de produse de ingrijire doar putini oameni au renuntat sau au taiat bugetele. (...) Ne asteptam sa inregistram o comanda medie de 150 de lei", a explicat Ahuja.

Revicare produse cosmetice naturale

Cu acest nivel al bugetelor, seful Revicare isi propune sa obtina in 2014 vanzari totale de doua milioane de euro in Romania. Cea mai importanta piata va fi reprezentanta insa de Spania, unde bonul mediu se ridica la circa 100 de euro, la fel si in India.

Astfel, in cele trei tari, Revicare tinteste afaceri totale de 10 milioane de euro in acest an.

Sunt sigur ca ne vom atinge tintele de vanzari. Pana la urma cine face compromisuri cand vine vorba de ingrijirea sanatatii? Dus trebuie sa faci in fiecare zi si ai nevoie de o crema.

Taxele mari din Romania ii sperie pe investitori

Rohit Ahuja a aratat ca isi doreste sa ramana in Romania in continuare si sa conduca afacerile internationale din tara noastra, insa a criticat nivelul ridicat al taxelor aplicate firmelor.

"Nu sunt de acord cu numarul mare de taxe impuse celor care investesc aici. Taxele per angajat, de exemplu, sunt foarte mari. In plus, ar trebui sa se faca o diferenta intre taxele aplicate produselor de baza si celor de lux. Este o crima sa impui un TVA de 24% pe mancare. In Spania, de exemplu, suplimentele alimentare sunt taxate cu 9%, iar cosmeticele cu 20%. De ce nu se poate face la fel si in Romania?", a incheiat Ahuja.