Bacania cu suflet a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de 500.000 de lei (120.000 de euro), dublu fata de 2012, iar pentru acest an isi propune o evolutie similara, pana la un milion de lei. Pentru 2014 sotii Oprea se vor concentra in special pe comenzile online, urmand sa livreze in toata tara.

In plus, Liviu Oprea (foto) sustine ca afacerea va intra pe profit pana la finalul acestui an.

Principala investitie programata pentru 2014 este echiparea unei bucatarii in care sa pregateasca propriile prajituri, placinte si cozonaci de casa, bugetul alocat in acest sens fiind de aproximativ 5.000 de euro.

“Luam in considerare si extinderea business-ului, prin deschiderea de alte bacanii in Bucuresti, dar acest lucru se va intampla cand vom simti ca a sosit momentul potrivit”, a spus pentru wall-street.ro Liviu Oprea.

Citeste si:

Produsele comercializate provin exclusiv de la producatori locali, printre cele mai populare fiind pastramele de rata, gasca si crap, rulada de iepure sau vita, muschiul perpelit si parizerul oltenesc, slanina frageda sau pieptul hituit si carnatii virsli de la Brad, branzeturile maturate sau casurile de capra cu diverse adaosuri, precum mararul sau prazul, si vinurile de la Crama Oprisor, Casa Isarescu, ale Aureliei Visinescu, Davino de la Dealu Mare.

“Avem o oferta bazata pe produse strict naturale, fara adaosuri chimice sau conservanti, care provin exclusiv de la noi din tara. Cand spunem ca avem produse <<curate>> inseamna ca acestea nu au nimic artificial. (…) Furnizorii nostri ne prepara produsele pe care le dorim in functie de comanda noastra, saptamanal”, explica antreprenorul.

Un sfert din clientii Bacaniei cu suflet sunt companii, iar restul persoane fizice. Preturile produselor variaza intre 4 lei pentru 100 de grame de biscuit spritati la 19 lei pentru un borcan de dulceata de ghimbir si fructe sau 35 de lei/kg pentru un pui sau curcan crescut la curte.

O familie din Bucuresti face peste 100.000 euro din mancare traditionala romaneasca

O familie din Bucuresti face peste 100.000 euro din mancare...

“Cea mai importanta problema a noastra (si asta inseamna a noastra, a romanilor) este o teama generala. Nu mai avem incredere in nimeni, nu stim ce ne aduce ziua de maine, la ce sa ne asteptam, indiferent carei paturi sociale apartinem, iar acest lucru duce la o incremenire totala. Teama duce la o circumspectie in tot ceea ce facem, la o scadere a consumului, care se simte continuu de cativa ani, a numarului locurilor de munca si la o frica crescuta fata de ziua de maine. Ce trebuie facut? Ce au facut si altii cand lucrurile au mers prost: o actiune de salvare prin propriile puteri, si anume cumpararea de produse romanesti. Acestea pot fi produse chiar de companii straine cu filiale in Romania, pentru ca produsul sa fie facut la noi”, subliniaza Liviu Oprea.