Divizia de vopsele, segment care a devenit cu adevarat important inca de anul trecut pentru AdePlast, unul dintre cei mai mari producatori de materiale pentru constructii a inregistrat o crestere de 150% a vanzarilor fata de aceeasi perioada a anului trecut, reusind sa creasca afacerile companiei patronate de catre Marcel Barbut cu peste 60% in T1.

“Cand am inceput reconstructia diviziei de vopsele si tencuieli decorative, ne-am setat un obiectiv ambitios, ca AdePlast sa devina unul dinte jucatorii importanti in aceasta piata. Ne-am definit obiective pentru fiecare an, iar in primul an l-am atins. Am majorat cifra de afaceri pe vopsele si tencuieli decorative de 2 ori si jumatate fata de anul 2012, ajungand la aproape 4 milioane de euro”, a declarat Bogdan Pirvu, managerul diviziei de vopsele si tencuieli decorative AdePlast.

In primul trimestru din 2014, divizia de vopsele si tencuieli decorative si-a majorat vanzarile cu peste 150 de procente, fata de aceeasi perioada din 2013.

„Acest lucru a fost posibil pentru ca din 2014 suntem prezenti in piata cu o gama completa de produse. Pana la sfarsitul anului trecut, am avut in portofoliu doar produse destinate peretilor: vopsele lavabile, tencuieli decorative si produse complementare acestui segment. Acum, portofoliul de produse cu care ne adresam pietei este unul complet. Cuprinde vopsele, emailuri, grunduri, impregnanti, lacuri, adezivi si alte produse destinate decorarii si protectiei suprafetelor de lemn si metal. Oferta de vopsele si tencuieli decorative este gandita sa raspunda cererii pietei, venita din partea consumatorului final”, a completat Bogdan Pirvu.

Din luna martie, AdePlast produce si livreaza catre piata autohtona si la export emailuri si lacuri ecologice pe baza de apa, destinate protectiei si decorarii suprafetelor din lemn si metal. Noua linie de productie a fost pornita in cadrul fabricii de vopsele si tencuieli decorative de pe platforma de la Ploiesti, printr-un upgrade in valoare de 600.000 euro la linia deja existenta.

Investitii de 0,5 mil. euro intr-un laborator de cercetare

Dublarea cifrei de afaceri pe zona de vopsele pe care AdePlast o estimeaza pentru acest an se sprijina si pe contributia departamentului performant de cercetare – dezvoltare, in care AdePlast a investit anul trecut peste 500.000 de euro.

“Produsele si conceptele noi dezvoltate in acest departament au inceput deja sa produca efecte benefice atat pentru consumatorii produselor noastre, cat si pentru consolidarea pozitiei brandului nostru pe piata de profil.” declara Bogdan Pirvu.

AdePlast detine in acest moment doua facilitati de productie de lacuri si vopsele – la Oradea si la Ploiesti – platforme in care a investit de-a lungul ultimilor ani mai bine de 10 milioane de euro.

Evolutie pe toate diviziile

Pe langa aportul consistent al diviziei de vopsele si tencuieli decorative in business-ul total, AdePlast a reusit o crestere semnificativa a cifrei de afaceri pe intregul sau portofoliu de produse.

“Am reusit o crestere a vanzarilor cu 65% fata de aceeasi perioada a anului trecut. Pe parcursul anului trecut am dat in folosinta patru fabrici noi. Acum, in 2014, suntem pregatiti cu toate facilitatile noastre de productie sa livram catre piata romaneasca, dar si catre export. Vizam in continuare, pe langa pietele devenite deja traditionale pentru noi, lumea germana a Europei. Vrem ca anul acesta sa aducem mai multa valuta in Romania”, a precizat Marcel Barbut, proprietar AdePlast.

Principalii concurenti ai AdePlast la nivel local sunt Henkel (Ceresit), Baumit sau Duraziv.

Sursa foto: captura adeplast.ro

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »


Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri