Rompetrol Downstream, companie membra a Grupului Rompetrol, a lansat, la finele saptamanii trecute, o noua benzinarie in orasul Piatra Neamt. Investitia totala se ridica la circa 1 milion de euro si creaza 14 noi locuri de munca pe plan local in cadrul companiei.

Expansiunea retelei, dublata de introducerea de noi servicii a creat un portofoliu consistent de clienti stabili ai Rompetrol in aceasta zona, declara Paul Pop, director general al Rompetrol Downstream.

Numarul total al punctelor de distributie a carburantilor Rompetrol in zona orasului a ajuns la 4 unitati, din care una este Partener Rompetrol. De asemenea, noua benzinarie integreaza si noul concept al magazinelor din statiile Rompetrol, cunoscut sub marca hei, prin care clientii au la dispozitie produse de calitate, pot servi masa sau pot accesa internetul intr-o ambianta placuta si reconfortanta.

Benzinaria dispune de sistemul de plata a carburantilor Fill&Go Business, prin componentele sale Fill&Go Card si Fill&Go Ring, destinat companiilor, pentru un management performant al flotelor de vehicule. Pentru persoanele fizice, Rompetrol ofera Fill&Go Personal, un instrument de plata rapid, pentru a evita aglomeratia de la casa, convenabil, deoarece plata se face o singura data pe luna si, mai ales, sigur pentru ca permite controlul fiecarei tranzactii.

Rompetrol Downstream, cu o cota de piata in retail de aproximativ 15%, detine in prezent circa 110 statii proprii si 140 sub marca Partener Rompetrol, urmand ca pana la sfarsitul anului numarul acestora sa ajunga la peste 120 de unitati, respectiv 250. Pentru acest an, divizia de retail a Grupului Rompetrol, estimeaza atingerea unei cifre de afaceri de circa 685 milioane dolari, in crestere cu 37% fata de 2005.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri