Dupa cum a fost anuntat cu patru luni in urma, pe actuala locatie a societatii Semanatoarea se va dezvolta in urmatorii 9 ani proiectul imobiliar Sema Parc. Fara a avea sincope in activitatea de productie si livrare, uzina Semanatoarea isi va continua activitatea intr-o locatie noua, situata in afara Bucurestiului.
Procesul de relocare, avand costuri estimate la peste 5 milioane euro, nu va afecta nici una dintre obligatiile asumate fata de clientii, furnizorii si partenerii companiei

Dupa cum a fost anuntat cu patru luni in urma, pe actuala locatie a societatii Semanatoarea se va dezvolta in urmatorii 9 ani proiectul imobiliar Sema Parc.

Fara a avea sincope in activitatea de productie si livrare, uzina Semanatoarea isi va continua activitatea intr-o locatie noua, situata in afara Bucurestiului. Procesul de relocare, avand costuri estimate la peste 5 milioane euro, nu va afecta nici una dintre obligatiile asumate fata de clientii, furnizorii si partenerii companiei.

De altfel, decizia de relocare este legitima prin prisma faptului ca dezvoltarea fireasca a Bucurestilor a adus Semanatoarea in pozitia de a produce combine de recoltat, relativ aproape de zona centrala a orasului. Date fiind normele referitoare la transportul de tonaj in perimetrul capitalei, acest lucru va genera pe viitor dificultati logistice cu impact asupra pretului final al produselor. in mod natural si firesc, aceasta zona a orasului se va erija, mai devreme sau mai tarziu, in zona dedicata centrelor de afaceri si ansamblurilor rezidentiale.

Compania MYO-O S.A., actionarul majoritar al producatorului Semanatoarea, a investit constant in ameliorarea facilitatilor de productie si proiectare si are in continuare planuri de dezvoltare a produselor uzinei.

Numai in ultimul an investitiile realizate pentru modernizarea sectiei de vopsitorie, prin asimilarea unui produs de provenienta germana, s-au ridicat la 250.000 euro.

De asemenea, proiectarea combinelor de recoltat se realizeaza astazi excluziv folosind cel mai performant sistem de proiectare 3D, pentru achizitionarea caruia s-au cheltuit alti 250.000 euro.

Pe termen scurt, programul de investitii al companiei va urmari doua directii majore: pe de o parte, continuarea ameliorarii calitatii produselor si pe de alta, lansarea si implementarea unui program de imbunatatire relatiilor cu utilizatorii produselor noastre.

In calitatea sa de actionar majoritar al producatorului Semanatoarea, compania MYO-O S.A. isi declara inca o data angajamentul fata de clienti si, bineinteles, fata de furnizorii sai.

In acelasi timp, avem in vedere si responsabilitatile asumate vizavi de orasul in care Semanatoarea isi desfasoara activitatea, oras care va deveni in scurta vreme capitala unei tari pe deplin integrata european, si in care aspectele legate de mediu si de conservarea acestuia vor fi vitale pentru a fi in randul tarilor civilizate.

Semanatoarea, ca si alte fabrici similare existente in alte capitale europene, are obligatia de a-si muta capacitatile de productie in afara orasului si de a redefini profilul urban al acestei zone industriale.
Vom face acest lucru fara a influenta in sens negativ procesul de productie sau alte obligatii asumate fata de clientii, furnizorii sau partenerii nostri.

Reiteram asadar angajamentul nostru fata de utilizatorii produselor Semanatoarea in primul rand, si ii asiguram ca vom continua traiectul ascendent de dezvoltare a gamei de produse si de imbunatatire continua a performantelor acestora.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri