MOL vrea sa cheltuiasca un miliard de dolari pentru achizitii anul acesta, cu accent pe segmentul upstream, a declarat directorul general al grupului MOL, József Molnár, la Adunarea Generala Anuala a Actionarilor, potrivit Wall Street Journal.

Molnár a precizat ca MOL intentioneaza sa-si creasca productia de petrol si gaze naturale in regiunea Kurdistan, in Marea Nordului precum si in Croatia si Ungaria. Directorul general a mai spus ca MOL mizeaza pe o productie zilnica de hidrocarburi de 105.000-110.000 barili in 2015, comparativ cu o productie de 91.000-96.000 de barili in acest an, adaugand ca o crestere organica si achizitiile planificate ar putea majora productia la 130.000 de barili pe zi in urmatorii cinci ani, scrie Agerpres.

La Adunarea Generala Anuala, actionarii au aprobat propunerea Consiliului de Administratie vizand plata unor dividende totale de 60 de miliarde de forinti (269 milioane de dolari) pentru anul 2013, in crestere semnificativa fata de dividendele de 46 de miliarde de forinti platite pentru 2012. In consecinta, dividendele pe actiune vor creste pana la 590 forinti anul acesta, de la 462 de forinti anul trecut.

Statul ungar detine o participatie de 24,6% la MOL.

Grupul Mol are operatiuni in peste 40 de tari si aproximativ 30.000 de angajati in intreaga lume. Compania are o retea de peste 1.700 de benzinarii in Europa Centrala si de Sud - Est, dintre care 143 in Romania.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri