Circa 70 de branduri romanesti, care au marcat perioada anilor de dinainte de Revolutia din 1989, participa la aceasta campanie si reconstituie un decor specific de alimentara. Astfel, in cadrul amenajat sunt expuse spre vanzare produse precum bicicletele Pegas, masinile de spalat Indesit, jocuri precum “Nu te supara, frate!” sau “Piticot”, bauturi racoritoare precum Pepsi-Cola sau Borsec, laptele demachiant Doina, sapunurile Fa, crema Norvea, biscuitii Eugenia sau ciocolata Rom.

“Cand ma gandesc la acea perioada primele branduri care imi vin in minte sunt laptele Doina, Pepsi-Cola, Borsec si Eugenia. Am investit in aceasta campanie pana in 50.000 de euro”, a declarat Andreea Mihai, director de marketing al Carrefour Romania.

Potrivit acesteia, in ultimii doi ani s-a remarcat o reorientare a consumatorilor catre brandurile romanesti sau produsele realizate local. In proportie de 90% marcile private comercializate de Carrefour in Romania sunt realizate pe plan local, spune Mihai.

Citeste si:

“E mult mai greu sa produci marca privata pe plan loca, procesul este mai indelungat, insa astfel cream locuri de munca si incurajam productia locala. Mai mult, 12% din vanzarile noastre este sustinut de marci private romanesti”, a mai explicat Andreea Mihai.

In prezent, Carrefour opereaza in Romania patru formate de magazine, cu un total de 171 de magazine - 25 hipermarketuri "Carrefour", 80 supermarket-uri "Market", 65 magazine de proximitate "Express" si un magazin online.

Retailerul a raportat anul trecut vanzari de un miliard de euro, in crestere cu 2% fata de 2012.

In decembrie anul trecut, Tribunalul Bucuresti a aprobat cererea de intrare in insolventa a Carrefour Romania din partea unui furnizor care avea de recuperat o datorie de 180.000 euro. In aprilie Carrefour a obtinut in instanta suspendarea definitiva a procedurii de intrare in insolventa.

Carrefour scapa de insolventa pentru o datorie de 180.000 euro

Carrefour scapa de insolventa pentru o datorie de 180.000 euro