Noua gama, denumita “Bunatati pentru gratar”, ofera celor care doresc sa manance produse cu continut scazut de colesterol o solutie pentru organizarea unui gratar la iarba verde. Produsele sunt disponibile in prezent in reteaua Auchan, Carrefour si magazinele Agricola, iar incepand de saptamana viitoare si in locatiile Metro Cash&Carry. Compania produce si marca privata de frigarui de pui pentru magazinele Lidl.

Agricola estimeaza un avans al vanzarilor de pana la 15% in acest sezon ca urmare a acestei lansari.

In primul trimestru, categoria semipreparate si produse pre-gatite din carne, obtinute la fabrica Europrod, a inregistrat o crestere in volum a vanzarilor cu 15 % si o crestere valorica de 18%. Exporturile din aceasta perioada s-au dublat fata de anul trecut, principalele destinatii fiind Franta, Marea Britanie, Spania si Norvegia. Exporturile au reprezentat 12% din totalul vanzarilor.

Europrod a inchis anul trecut cu vanzari de 24,5 de milioane de lei, in crestere cu 6% fata de 2012, iar pentru anul in curs compania isi propune o crestere totala a cifrei de afaceri de 7%.