"Principalul motiv pentru majorarea cifrei de vanzari este cresterea volumelor vandute. Totalul vanzarilor de retail ale MOL Romania in 2013 in volum (inclusiv carburanti, GPL si lubrifianti) a crescut cu 7%, la 503.000 tone, comparativ cu 469.000 tone in 2012", potrivit datelor companiei, conform Mediafax.

Ca structura, vanzarile de motorina au fost de circa 365.000 de tone, in urcare cu 8% comparativ cu 2012, in timp ce vanzarile de benzina au fost de 133.000 de tone, mai mari cu 6%.

"Am obtinut rezultate de vanzari peste media pietei in ultimii ani. Anul trecut, am anuntat deschiderea a 8 noi benzinarii, iar de la inceputul acestui an am deschis alte 4, astfel ca reteau a noastra de retail a ajuns la 147 de statii. Vom continua sa urmam aceasta strategie de crestere si vom continua investitiile in operatiunile downstream, inclusiv in dezvoltarea lantului logistic", mentioneaza compania.

Citeste si:

MOL Romania a raportat pentru 2013 un profit de 20,3 milioane de euro, in crestere de la 17 milioane de euro in 2012.

Compania arata ca in perioada 1996-2013 a investit peste 400 milioane de dolari in Romania. In acest an, investitiile vor totaliza peste 10 milioane de euro si vor viza in principal extinderea si consolidarea retelei de benzinarii.

Sursa foto: Pompa Carburanti, Shutterstock