Oana Tanasescu si-a inceput activitatea in Philips in anul 1998 si a ocupat pozitii cheie in departamentul de marketing, atat la nivel local, cat si regional. Primii 12 ani au fost dedicati activitatilor Philips Romania, dintre care 7 ani ca Marketing Manager Domestic Appliances, iar urmatorii 5 ani in pozitia de Country Marketing Manager & Corporate Communication Manager.

Din 2010, Oana Tanasescu si-a pastrat titulatura in Romania, dar a inceput sa aiba un rol cheie in regiune, coordonand activitatile de marketing in zona de sud a tarilor balcanice (Romania, Bulgaria, Albania si Macedonia), pe zona de Consumer Lifestyle (produse electrocasnie, de ingrijire personala si electronice). Din 2013, a coordonat sectorul de produse electrocasnice, de ingrijire personala si electronice si in tarile de sud-est ale Europei, precum si sectorul de electrocasnice Philips in Europa Centrala si de Est (Romania, Bulgaria, Albania, Macedonia, Slovenia, Croatia, Serbia, Muntenegru, Kosovo, Bosnia, Moldova, Polonia, Cehia, Ungaria, Slovacia, Estonia, Letonia, Lituatnia).

Oana Tanasescu va mai ramane in companie pana pe 31 mai 2014 pentru a sustine compania in acest proces de tranzitie, iar ulterior se va implica in alte proiecte profesionale.