Mugurel Radulescu, cel care a condus departamentul de comunicare si public affairs al Coca-Cola HBC Romania timp de 13 ani, a parasit compania pentru o pozitie similara in cadrul producatorului de medicamente Sanofi incepand cu aceasta luna.

Fost jurnalist, Mugurel Radulescu s-a alaturat echipei Coca-Cola HBC Romania in anul 2001, dupa ce anterior a fost, timp de doi ani, analist politic in cadrul Comisiei Europene. Radulescu a mai ocupat in perioada 1998-1999 functia de director de comunicare in cadrul Ana Group.

In locul sau a fost numita Irina Ionescu, aceasta numire marcand reintoarcerea sa in Coca-Cola. Irina Ionescu a ocupat in perioada 1996-2007 diverse pozitii in management-ul regional al Coca-Cola. Intre 2007 si 2014, a condus propria firma de consultanta in afaceri si management, oferind si asistenta in obtinerea de fonduri nerambursabile.

Irina Ionescu

Coca-Cola Hellenic este al doilea imbuteliator ca marime al companiei Coca-Cola din punct de vedere al volumului, avand vanzari de peste 2 miliarde de unitati. Compania are operatiuni in 28 de tari, servind o populatie de peste 560 milioane de oameni.

In Romania, grupul este format din Coca-Cola Romania (filiala a The Coca-Cola Company, proprietarul marcilor inregistrate) si partenerul sau Coca-Cola Hellenic (CCH Romania, care imbuteliaza si distribuie produsele Coca-Cola sub licenta The Coca-Cola Company in Romania).

Sursa foto: MediafaxFoto

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri