Vanzarile Grupului TiriacAuto au crescut in primul semestru cu 65 la suta fata de aceeasi perioada a anului trecut, situandu-se la 12.207 unitati fata de 7.386 unitati vandute la sfarsitul lunii iunie 2005, potrivit unui comunicat al Grupului remis Wall-Street.

Desi previziunile asupra evolutiei pietei auto romanesti in 2006 au fost prudente, aceasta crestere se datoreaza faptului ca in Grupul TiriacAuto exista inca marci care nu si-au atins maturitatea, avand un potential de crestere mai mare decat piata, dar si a strategiei de orientare catre nevoile clientului, considera reprezentantii companiei.

Portofoliul marcilor auto importate de Grupul tiriac include Ford, Hyundai, Mercedes, Chrysler, Jeep, Dodge, Mitsubishi, Land Rover, Jaguar, Smart si Mazda.

Grupul TiriacAuto a inregistrat anul trecut o crestere a vanzarilor de 50 la suta, numarul autovehiculelor comercializate cifrandu-se la 17.638 unitati.

In privinta rezultatelor inregistrate de marcile din portofoliu, Ford si Hyundai au inregistrat cele mai mari volume de vanzari, cu 7.749 unitati vandute - Ford si 4.051 unitati vandute - Hyundai. Pentru Ford cresterea a fost de 65 la suta fata de 2005, iar Hyundai si-a dublat vanzarile pentru al doilea an consecutiv, cu o crestere de 102 la suta.

Planurile tiriacAuto pentru 2006 vizeaza cu prioritate cresterea volumului de vanzari si procesul de dezvoltare si consolidare a retelei teritoriale.

Desi previziunile asupra evolutiei pietei auto in 2006 sunt prudente, TiriacAuto si-a propus obiective ambitioase, respectiv un volum de vanzari de 24.000 de unitati, ce reprezinta o crestere de 36 la suta fata de anul 2005.

Cea mai mare investitie a Grupului se va concretiza in 2007 si se va ridica la 20 milioane euro, vizand constructia celui mare mall auto din Romania, denumit tiriacAuto Bucuresti Vest, situat in apropierea autostrazii Bucuresti-Pitesti, pe un teren cu o suprafata de 3,7 hectare.