Compania a inceput anul trecut un proces de reorganizare interna si rebranding, urmarind optimizarea vanzarilor, a distributiei, dezvoltarea departamentului logistic si suplimentarea capacitatilor de productie.

“Ne-am propus ca in viitorul apropiat sa reusim sa acoperim toate canalele de distributie din Romania – traditionale si moderne, pentru a putea face disponibil produsul nostru tuturor consumatorilor”, declara Erhard Lorenz (foto), director de marketing Apemin Zizin.

Apemin Zizin este o societate cu capital privat autohton, infiintata in anul 1991, la Brasov. Anul trecut compania a inregistrat o cifra de afaceri pentru brandul Zizin de 4,5 milioane de euro. In prezent, Apemin are 120 de angajati. Alaturi de Apemin, printre cei mai importanti jucatori din industria apelor minerale se numara Dorna, Romaqua, Aqua Carpatica si Rio Bucovina.

Potrivit datelor Federatiei Europene a Apei Imbuteliate, romanii consuma anual peste 70 de litri de apa plata per capita, fata de 64 de litri in 2011.