La nivel de grup vanzarile au urcat cu 6%, la 2,78 miliarde de lire sterline (3,36 miliarde de euro), se arata in raportul financiar al retailerului, relateaza Mediafax.

Kingfisher a anuntat in aprilie anul trecut achizitia de la compania franceza de retail Group Bresson a celor 15 magazine Bricostore din Romania, cu vanzari de 131 milioane de euro in 2012. Grupul a informat, de asemenea, ca ia in calcul posibilitatea cresterii afacerii pe termen lung la circa 50 de magazine.

Tranzactia a fost finalizata in trimestrul al doilea al anului fiscal 2013/2014, astfel ca raportul financiar pentru primul trimestru din acest an nu include date pentru comparatie aferente perioadei similare a anului trecut.
Magazinele Bricostore din Romania au generat o pierdere bruta din vanzari de 4 milioane de lire sterline (4,84 milioane de euro), care include si costurile legate de reconfigurarea primelor doua magazine in formatul Brico Dépôt, ambele deschise in martie.

Reteaua de magazine din Romania va fi reconfigurata in formatul Brico Dépôt, utilizat de grupul britanic in Franta si Spania.

Citeste si:

Kingfisher defineste rezultatul brut din vanzari ca profit operational inainte de costurile centrale, cheltuieli si venituri exceptionale, amortizarea activelor intangibile din achizitii, precum si inainte de impactul dobanzilor si taxelor corespunzatoare participatiilor in companii mixte si asociatilor.

La nivel de grup profitul brut din vanzari a crescut cu 18,8%, la 142 milioane de lire (172 milioane de euro).
Kingfisher a anuntat in aprilie ca a facut o oferta de 275 milioane euro pentru compania franceza Mr Bricolage, cu trei magazine pe piata romaneasca, anticipand incheierea tranzactiei pana la finele anului financiar 2014-2015.

Grupul britanic concureaza pe piata romaneasca cu retaileri precum Ambient, bauMax, Dedeman, Hornbach, Mr. Bricolage, OBI, Praktiker si Leroy Merlin.