Cei 10 angajati ai companiei romanesti Namicon, unul dintre cei mai importanti furnizori de echipamente de masura si control din Romania, isi vor gestiona cei 2000 de clienti din portofoliu cu ajutorul solutiei germane de management a relatiei cu clientii – CAS CRM.
Decizia de implementare a unei solutii CRM a fost generata de obiectivele companiei Namicon, care se afla in continua dezvoltare si urmeste cresterea cifrei de afaceri, facilitarea si optimizarea fluxului de vanzari si imbunatatirea, eficientizarea comunicarii dintre vanzator-client.

Vor beneficia de implementarea solutiei CAS CRM atat departamentele vanzari-marketing, service si interventii, cat si conducerea companiei .
“In urma implementarii solutiei CAS CRM ne dorim sa atingem obiectivele companiei, pe termen scurt, mediu si lung. Urmarim cresterea vanzarilor, a numarului de clienti si implicit a cifrei de afaceri printr-o mai buna apropiere fata de clienti, prin activarea clientilor inactivi si cresterea numarului de prospecti. De asemenea, am urmarit o mai buna organizare in cadrul organizatiei – timp castigat pentru arhivarea si gasirea documentelor prin operarea electronica a acestora, vizualizarea facila si organizarea rapida a task-urilor si activitatilor zilnice, urmarirea activitatii de vanzare si evolutia angajatilor in raport cu sarcinile acestora. Si nu in ultimul rand, aveam nevoie de o solutie care sa ne permita sa gestionam la standard inalte de calitate un numar tot mai mare de clienti, fara sa trebuiasca sa crestem costurile prin recrutarea de noi angajati” Octav Teodorescu – CEO Namicon Romania
“Procesul de selectie a solutiei CRM a fost unul destul de laborious, iar CAS CRM a reprezentat alegerea ideala pentru compania Namicon, care a vazut pana in momentul luarii deciziei alte 7 solutii de gestiune a relatiilor cu clientii.” Carla Stanciu – Responsabil Proiect CRM CAS Namicon Romania
Criteriile care au stat la baza deciziei implementarii solutiei CAS CRM alaturi de compania Synergizer Business Solutions au tinut atat de functionalitatile CRM-ului, cat si de experienta si profesionalismul echipei Synergizer.
“S-a urmarit implementarea unei solutii cat mai flexibile, adaptate specificului de activitate al companiei Namicon, customizabile si disponibile in limba engleza. Flexibilitatea, comunicarea directa si constructiva cu membrii echipei Synergizer Business Solutions a contribuit considerabil in alegerea companiei care urma sa implementeze solutia CRM.” Octav Teodorescu – CEO Namicon Romania
Compania Namicon activeaza activeaza din anul 1994 si s-a impus pe piata romaneasca si europeana ca unul dintre cei mai importanti furnizori de echipamente de masura si control.
Prin parteneriatul cu renumiti producatori de echipamente - OLYMPUS, TECNOTEST, FLIR, INNOVATEST, SREM, LABINO - NAMICON nu este numai distributor, dar si integrator de sisteme, oferind atat echipamente si servicii de garantie, service, scolarizare, asistenta tehnica, cat si solutii complete la oricare dintre aplicatiile de masura si control, inclusiv laboratoare fixe sau mobile complet echipate.
Pentru a acoperi in mod eficient si profesional toate aplicatiile, compania ofera o larga varietate de Echipamente si Accesorii de Testare pentru Laboratoarele de Constructii, Echipamente si accesorii pentru Examinari Nedistructive precum si Aparate de Masura si Control. De asemenea, NAMICON ofera service in garantie si post-garantie, training si consultanta.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri