Chris Chong spune ca firma cauta in prezent o agentie digitala pentru a monetiza traficul de pe site. Compania, care a fost lansata in Iunie anul acesta, spera sa isi gaseasca clienti prin reclame online si strategii de SEO/SEM. Reclamele pe Facebook si Google sunt o noua metoda de “achizitie” a clientilor pentru companie. In mod curent, toate planurile de marketing graviteaza in jurul sferei online.

“Unul dintre momentele cheie pentru GoFresh a fost sa inteleaga cum sa transforme cumparatorii fizici in cumparatori online si a facut asta creand o experienta simpla pentru clienti, care ii va scuti pe oameni de cozile lungi si stresante la supermarketuri si de caratul plaselor grele de cumparaturi prin livrarea gratuita, plus reducerile periodice la carne si fructe de mare. Am descoperit ca publicitatea online face totul mai usor pentru clienti”, considera Chong.

El a mai adaugat ca una dintre sursele suplimentare de venit va proveni din content marketing, prin newsletterele saptamanale care promoveaza anumite produse. Compania doreste sa incurajeze cat mai multi clienti sa gateasca acasa.