Anterior, Ioana Moga a ocupat functia de marketing director Southern Europe in cadrul Rovese Romania. Din noua sa pozitie, aceasta va coordona operatiunile de vanzari si activitatea de marketing din Romania, Ungaria, Bulgaria si in Balcani. Numirea in functie vine in contextul deciziei companiei de crestere a investitiilor in Sudul Europei.

“Obiectivul nostru principal este acela de a ne consolida pozitia pe segmentul de ceramica sanitara, a cresterii pe zona de placi ceramice si impunerea unei prezente importante pe celelalte segmente. Totodata, avem in plan lansarea unor produse noi care sa raspunda dorintelor si nevoilor clientilor nostri”, a declarat Ioana Moga.
In noua sa functie, Ioana Moga va fi responsabila cu dezvoltarea strategiei grupului polonez Rovese Romania in sudul Europei, dar si a operatiunilor de business regionale. Acestea vor fi implementate ca parte a unei strategii globale de dezvoltare a companiei, in contextul cresterii investitiilor in Sudul Europei. Investitiile sunt axate pe dezvoltarea pietei, a categoriilor de produse si oferte, precum si pe cresterea vizibilitatii celor doua marci din portofoliu, Cersanit si Opoczno.

Anterior functiilor detinute in cadrul Rovese, Ioana Moga a ocupat pozitiile de director de marketing in cadrul firmelor LaDORNA si Orkla si Marketing Manager in cadrul Kandia, avand o experienta manageriala de peste 14 ani.

Afacerile Rovese Romania s-au ridicat anul trecut la aproximativ 40 milioane de euro, Rovese Romania face parte din ROVESE CAPITAL GROUP, care gestioneaza operatiunile din sudul Europei ale grupului si comercializeaza in regiune marcile Cersanit si Opoczno. Brandul Cersanit are are o prezenta locala constanta din 2006. Peste 70% dintre produsele Cersanit sunt produse la fabrica din Romania, localizata in Roman.