Dupa primul magazin deschis in martie la Plovdiv, in aceasta luna s-au deschis alte 2 magazine la Sofia si la Haskovo. Pana la sf­arsitul lunii august alte doua magazine Domo (Russe si Varna) vor satisface nevoile pietei bulgaresti. Domo a fost primul retailer din categoria sa care a facut acest pas important, dezvoltandu-se peste granitele tarii si transformandu-se intr-un brand multinational.

Cele 3 magazine din tara vecina (Plovdiv, Sofia, Haskovo) ofera conditiile unui retail modern, intr-o piata aflata in curs de dezvoltare, dar avida de servicii si produse de calitate. Magazinele Domo sunt pozitionate in proximitatea celor mai mari cartiere din oras si ofera o experienta de cumparare unica pe piata bulgareasca.

Magazinul de la Haskovo este amplasat pe o suprafata de 500 metri patrati, iar investitia totala a grupului pentru a deschide cinci magazine in tara vecina este de 800.000 euro, potrivit declaratiilor oficialilor companiei.

"Nu putem estima o cifra a vanzarilor pentru 2006 la acest moment. Depinde foarte mult de evolutia pietei in a doua jumatate a anului. Ne asteptam ca rezultatele ultimelor luni ale anului sa fie pozitive si sa echilibreze inceputul de an, care a fost sub asteptari, " apreciaza pentru Wall-Street oficialii companiei.

Citeste si:

Vanzarile magazinului Plovdiv s-au incadrat in asteptarile pe care le aveam si care au fost emise tinand cont de context: o piata noua, un brand care abia acum se impune pe piata, puterea de cumparare a bulgarilor. Bulgaria este o piata in curs de dezvoltare, care ofera mult spatiu de miscare jucatorilor. "Suntem in etapa in care construim o relatie de incredere cu consumatorul local," declara pentru publicatia noastra oficialii Domo.

“Suntem multumiti de evolutia Domo in Bulgaria. Prima etapa este de a ne impune in mintea consumatorilor ca solutia la indemana si de incredere, atunci cand doresc sa cumpere electronice, electrocasnice sau produse it&c. Spre deosebire de Romania, in Bulgaria, piata de acest gen are un alt grad de saturare. Din punct de vedere al creditelor de consum, piata este comparabila cu Romania anului 2003”, a declarat Lorand Szarvadi, CEO Domo.

“Interesul este mare pentru ceea ce are Domo de oferit si acest lucru se observa cu usurinta in numarul clientilor care ne trec zilnic pragul. Cu toate acestea, ne lovim de dificultati referitoare la nivelul de pret si de gross margin, semnificativ mai reduse decat in Romania”, a mai declarat Lorand Szarvadi, CEO Domo.

Domo este dupa cifra de afaceri al doilea retailer specializat in electrocasnice, electronice, IT&C , cu o retea nationala formata din 105 magazine ce insumeaza cca 40.000 de metri patrati si peste 1050 angajati. Domo Bulgaria va avea la sfarsitul lunii august 5 magazine, cu o suprafata totala de 2400 mp si 130 angajati.