Magazinul din Salonic pastreaza conceptul centrului inaugurat in octombrie la Cluj-Napoca. “Produsele Farmec sunt populare in randul consumatorilor greci, iar Salonic este cel de-al doilea oras ca marime din Grecia, un centru universitar important”, a spus Mircea Turdean, director general Farmec.

Compania intentioneaza sa deschida in perioada urmatoare doua magazine in orasele Katerini si Korinthos. In plus, produsele Farmec sunt prezente pe piata elena si in SPA-urile anumitor hoteluri, precum cel al Hotelului Porto Carras 5* din Halkidiki, unde sunt folosite in cadrul tratamentelor de infrumusetare oferite clientilor.

In inaugurarea centrului de la Cluj-Napoca au fost investiti 350.000 de euro.

Citeste si:

Produsele Farmec ajung in peste 30 de tari, principalele piete fiind: Japonia, Ungaria, Polonia, Republica Moldova, Irak, Kuwait, Grecia, Canada. In ultimii doi ani, strategia de export a fost focusata pe consolidarea distributiei in tarile vecine. Anul trecut, afacerile companiei au urcat cu 14%, pana la 138 mil. lei (circa 30 mil. euro).

Potrivit datelor statistice, un roman aloca un buget anual pentru cosmetice de maxim 50 de euro, de sase ori mai putin decat un ceh sau un slovac. Cei care aloca cel mai mare buget pentru astfel de achizitii sunt consumatorii din SUA, Marea Britanie, Brazilia, Germania, Finlanda, Cehia, Slovacia, Polonia. In Romania, industria de cosmetice a atins valoarea de circa 820 de milioane de euro.