Noriel, retailerul roman de jucarii prezent pe piata din 1993, va lansa in aceasta toamna un nou concept de magazin – one-stop shop - adresat familiilor cu copii cu varste intre 0 si 3 ani.

Noriel, companie condusa in prezent de Cristian Constantinescu, a deschis primul magazin in 2009 si are acum o retea nationala de 43 de magazine. Conceptul de “one-stop shop” are o suprafata de 1.000-1.500 mp si primele locatii vor fi deschise in centrul comercial Vitantis si parcul de retail Vulcan din Bucuresti. Magazinele vor comercializa produse destinate copiilor cu varsta de pana la 3 ani.

Conform unui studiu realizat de GfK, Noriel este al doilea cel mai cunoscut brand de jucarii de catre romani. Brandul a fost lansat pe piata de sotii Mirela si George Constantinescu, de profesie ingineri. Compania a inceput prin a produce jocurile "Nu te supara, frate", "Comoara lui Piticot" sau "Pacalici" in diverse sectii din Bucuresti, iar in 1999 a infiintat propriul centru de productie in Prahova.

In prezent, in actionariatul Noriel se numara si Axxess Capital, care administreaza fondurile de investitii RAEF si BAF. Grupul Noriel include companiile Noriel Impex (distribuitor de jucarii), Toys and Games Industry (fabrica de jucarii de la Prahova), Intertoy Zone (divizia de retail fizic si online).

Piata jucariilor din Romania va creste in 2014 cu aproximativ 20%, in contextul in care companiile care activeaza in aceasta industrie isi promoveaza tot mai agresiv produsele si anunta promotii tot mai dese. Astfel, piata de jucarii din Romania ar putea urca anul acesta la valoarea de aproximativ 120 de milioane de euro. Recent Maxi Toys si-a anuntat intrarea pe piata locala pe care mai activeaza si grecii de la Jumbo.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri