“2014 pare sa fie mai bine decat in 2012-2013 cand a fost o situatie dificila. Avem sperante mari ca 2015 va fi un an foarte bun, cu o crestere de 2-3% la nivel economic, daca TVA va scadea va fi un bonus, insa ne uitam la puterea de cumparare. Napolact performeaza cel mai bine din portofoliu si avem o prezenta puternica pe iaurt, sana, chefir”, spune Jan Willem Kivits, CEO al FrieslandCampina Romania.

Potrivit datelor furnizate de Ministerul Finantelor, producatorul a incheiat anul trecut cu afaceri in scadere, pana la 361,3 mil. lei fata de 407,1 mil. lei in 2012. In plus, pierderile s-au adancit la 19,2 mil. lei, fata de 18,9 mil. lei in 2012. Executivul olandez mizeaza insa pe reintrarea pe profit in urmatorii 2-3 ani.

“Centralizam productia de branzeturi la Cluj, vom investi anul acesta intr-o noua linie de productie de iaurturi la Mures. Toate categoriile de produse vor creste in viitor. Romania este o piata traditionala pentru consumul de lapte, toata lumea a crescut cu lactate, le-au consumat sau le-au folosit la gatit. Acest obicei nu va disparea, spre comparatie cu pietele asiatice unde oamenii nu au un obicei si trebuie educati sa consume lactate. Consumul este insa scazut cu toate ca nu stim cat este consumat in afara pietei legale”, mai spune Kivits.

Citeste mai mult: Interviu cu seful FrieslandCampina: cum gestioneaza olandezii un subiect sensibil - importul de lapte din strainatate

Interviu cu seful FrieslandCampina: cum gestioneaza olandezii un subiect sensibil - importul de lapte din strainatate

Interviu cu seful FrieslandCampina: cum gestioneaza olandezii un...