Romanii au inceput sa acorde mai multa atentie raportului calitate-pret in ceea ce priveste hainele, piata neagra pierzand incet, incet teren in fata brandurilor cunoscute, spune Cosmin Ulmean, directorul general al retelei Takko, care va deschide patru magazine noi pana la sfarsitul anului, scrie Mediafax.

"Se poate remarca o schimbare usoara in bine cand vine vorba de comportamentul romanilor. Se vede ca au inceput sa acorde mai multa atentie raportului calitate-pret. Piata neagra incet, incet pierde teren, hainele contrafacute nu ii mai atrag pe clienti, acestia orientandu-se spre brandurile cunoscute", a declarat Ulmean.

El precizeaza insa ca piata romaneasca ramane in continuare sensibila in privinta costurilor. Potrivit unor declaratii anterioare, suma medie pe care o aloca romanii pentru acest segment este de doar 300 lei anual. "Tinand cont in permanenta de nevoile clientului si schimbarile constante in comportamentul de cumparare, avem grija sa updatam imaginea de brand in mod constant. In viitor, pozitionarea de brand va fi construita si mai puternic in jurul femeilor", a aratat Ulmean.

In ceea ce priveste planurile de extindere, reteaua Takko, care cuprinde in prezent 60 de magazine, va inaugura patru unitati noi pana la sfarsitul anului, mizand pe orasele mici si mijlocii. "Sunt in continuare numeroase oportunitati de dezvoltare in orasele mici si mijlocii, iar pana la finalul anului vor fi deschise inca patru magazine Takko. (...) In acest an s-au efectuat si trei relocari, este vorba de magazinele din Suceava, Buzau si Vaslui, si doar o inchidere, in Constanta", a aratat Ulmean.

De la inceputul anului, Takko a bifat deschideri in Sfantu Gheorghe si Petrosani, iar urmatoarea inaugurare este planificata pentru 4 septembrie in Bucuresti, in centrul comercial Vulcan Strip Mall. Referitor la deschiderea de magazine in zonele centrale ale oraselor, Ulmean a precizat ca aceasta a fost adaugata in planul strategic de extindere al companiei. "Magazinele Takko sunt in general localizate la periferia orasului, in malluri sau centre comerciale. Pentru ca vrem sa fim acolo unde sunt clientii nostri, centrele comerciale urbane, in locatiile centrale din zonele urbane, au fost adaugate in planul strategic de extindere. Locatiile spre care tindem au in jur de 400-550 metri patrati", a mentionat seful Takko Fashion Romania.

Potrivit unor declaratii anterioare, planurile retailerului german pentru piata romaneasca este sa ajunga la o retea a 100 de magazine.

Brandul Takko este prezent pe piata din Romania din 2007, cand a deschis primul magazin la Arad. In acest moment, Takko are magazine in Bucuresti, Sighetu Marmatiei, Satu Mare, Oradea, Cluj, Reghin, Targu Mures, Odorheiu Secuiesc, Arad, Alba Iulia, Medias, Timisoara, Deva, Resita, Drobeta-Turnu Severin, Craiova, Sibiu, Ramnicu Valcea, Fagaras, Brasov, Ploiesti, Campina, Giurgiu, Slobozia, Buzau, Constanta, Galati, Tecuci, Bacau, Vaslui, Piatra Neamt, Roman, Iasi, Suceava, Botosani, Alexandria, Caransebes, Medgidia, Sfantu Gheorghe si Petrosani.

Cosmin Ulmean spune ca in momentul de fata Takko nu are in plan deschiderea unui magazin online.

Potrivit datelor de la Ministerul Finantelor, Takko Fashion Romania a raportat pentru 2013 o cifra de afaceri de 125,25 milioane lei (28,3 milioane euro), in crestere cu 7,5% comparativ cu anul anterior, si pierderi de 6 milioane lei (1,3 milioane euro), cu 38% mai mici fata de 2012.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri