"Investitia in sine se regaseste in plusul de valoare adus serviciilor UPS oferite clientilor din acea zona. In prezent, in acest centru isi desfasoara activitatea trei angajati care se ocupa cu preluarea expeditiilor de export si livrarea expeditiilor de import," declara pentru Wall-Street oficialii companiei.

Noul centru, situat in zona centrala a orasului Constanta, face parte din proiectul companiei de extindere a numarului de centre pentru clienti in Romania, inclusiv in perspectiva aderarii la UE. Pe langa oficiul din Constanta, UPS Romania are inca trei centre pentru clienti: doua in Bucuresti si unul in Timisoara, prin care sunt oferite clientilor servicii la standardele internationale UPS.

In perioada urmatoare, UPS intentioneaza deschiderea a inca doua centre, in 2 orase importante ale tarii. Pentru 2006, compania si-a propus o crestere a afacerilor in Romania cu 30%, avand planuri de investitii care includ dezvoltarea parcului auto de curierat si tehnologia de ultima generatie.

"Deschiderea noului centru la Constanta subliniaza pozitia si importanta strategica pentru UPS a acestui oras si constituie un pas important in planurile noastre de extindere locala”, declara Iulia Nartea, director executiv Trans Courier Service, agent autorizat UPS in Romania.

Flota UPS cuprinde in prezent peste 20 de masini de curierat in Bucuresti, iar in tara parcul auto este format din peste 70 de autovehicule.

Citeste si:

Serviciul pe relatia Romania este asigurat prin intermediul unui avion charter UPS, de tip Fokker 27, cu o capacitate de incarcare de pana la 6 tone.

Cel mai important centru de tranzit UPS din Europa se afla in Koln – Germania. Urmarea investitiilor finalizate la inceputul acestui an, capacitatea de sortare din acest centru a ajuns la 110,000 de pachete pe ora sau, altfel spus, la peste 30 de pachete in fiecare secunda.

UPS, cea mai mare companie de transport international si lider global al serviciilor de distributie, este prezenta in peste 200 de tari si teritorii, remarcandu-se in ultimii ani printr-o crestere deosebita a capacitatii canalelor de distributie si prin accentuarea traditiei de implicare sociala.

UPS deserveste zilnic la nivel mondial 7,9 milioane de clienti, realizand in 2005 venituri globale de 42,6 miliarde dolari (35,7 miliarde de euro).
UPS este prezenta in Romania prin Trans Courier Service, agent autorizat al companiei americane.