"Anul acesta ne-am propus o cifra de afaceri de 1.200.000 de euro, in crestere cu 30% fata de rezultatele de anul trecut, si ne bucuram sa vedem ca suntem pe drumul cel bun. Avem deja semnate contracte in valoare de 1.028.000 de euro, serviciile de consultanta si training urmand sa fie livrate pana la sfarsitul anului", a declarat Marius Decuseara-Brandenburg (foto), country manager Trend Consult Group.

Dezghetare pe piata de training: cate mii de EUR platesc organizatiile

Dezghetare pe piata de training: cate mii de EUR platesc organizatiile

Serviciile de consultanta si training in vanzari (42,5%), din care serviciile de consultanta au reprezentat 27,5% iar cele de training 15 %, reprezinta cea mai mare pondere din cifra de afaceri a companiei. Acestea sunt urmate de serviciile de training in Leadership & Soft Skills (31%) si serviciile de Teambuilding & Conferinte (26,5%).

"In ultimii ani am observat o crestere tot mai mare a cererii de consultanta, in detrimentul trainingului. Acesta situatie ne arata ca business-urile au ajuns la o maturitate pe piata locala si au inceput sa gandeasca si sa actioneze pe termen mediu si lung. Noi ne-am specializat in ultimii 14 ani in zona consultantei in vanzari si planuim sa extindem cat mai mult business-ul Trend Consult Group in aceasta directie", a completat Marius Decuseara-Brandenburg.

Citeste si:

Trend Consult Group a furnizat anul acesta servicii catre peste 50 de companii, printre care se numara: Autonom Rent a Car, Banca Comerciala Romana, Biofarm, Coca-Cola, GDF SUEZ Energy Romania, Honeywell, ING Romania, Kaufland, ND Pharma, Orange, Provident, Raiffeisen Bank, Renault Romania, REWE, Romtelecom, WWF.

Pe piata de training din Romania mai activeaza jucatori importanti ca Ascendis, CBS Romania, Achieve Global, Hart Consulting, Accelera.