“Unul dintre cele mai importante obiective ale companiei noastre, pentru anul 2014, este cresterea exporturilor. Astfel, una dintre deciziile strategice in acest sens a fost extinderea pe piata din Ungaria”, a declarat Susana Laszlo, director general Cosmetic Plant.
Potrivit acesteia, alegerea pietei din Ungaria a fost determinata cu precadere de pozitionarea geografica, fiind cea mai apropiata zona de unitatea de productie de la Cluj-Napoca. “Ungaria se alatura, in acest fel, celorlalte opt piete pe care deja exportam produsele noastre: Canada, Grecia, Italia, Germania, Liban, Emiratele Arabe Unite, Azerbaijan si Austria”, a mai spus Laszlo.

Startul vanzarilor pe piata din Ungaria a fost dat de 17 dintre cele 92 de produse fabricate de Cosmetic Plant. Acestea fac parte atat din game precum cea de Galbenele si Catina, dar si din game noi, precum Bioliv sau Argan. In acest moment, produsele Cosmetic Plant sunt disponibile in mai multe magazine din principalele orase din Ungaria.

“La noi in tara, produsele cosmetice din ingrediente naturale sunt vandute in primul rand in magazine naturiste si farmacii, pe cand in Ungaria piata cosmeticelor este dominata de retelele internationale de drogherii precum DM (Drogerie Markt), Rossmann si Müller. Spre exemplu, doar lantul DM are in Ungaria peste 260 de magazine, fata de cele 68 pe care le are in Romnia”, a afirmat Susana Laszlo.

Cosmetic Plant este unul dintre cei mai cunoscuti producatori de produse cosmetice din Romania. Afacere de familie infiintata in 1991 la Cluj-Napoca, compania a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de 1,6 milioane de euro, fiind prezenta la nivel national in retelele Cora Hypermarche Romania, XXL Mega Discount, DM DrogerieMarkt, Profi, in farmaciile Catena, Centrofarm si Remedia, in Plafar si alte magazine naturiste din tara.