OMV Petrom precizeaza ca in primul semestru din acest an consumul de gaze a scazut cu 5% la nivel national, din cauza iernii blande, iar cererea de electricitate a fost cu 2% mai mica. Ponderea gazelor de import in cosul de gaze a scazut la 9% in primul semestru, fata de 17% in primele sase luni ale anului trecut.

"Vanzarile OMV Petrom s-au diminuat in primul semestru cu 11%, din cauza volumelor mai mici extrase din depozite", a declarat marti directorul general al OMV Petrom, Mariana Gheorghe, intr-o conferinta de presa. Consumul de electricitate la nivel national a scazut in primul semestru cu 2%, in timp ce productia a crescut cu 7%, mai ales in centrale regenerabile si in termocentralele pe carbune. Diferenta a fost exportata, informeaza Mediafax.

Termocentrala OMV Petrom a produs in primele sase luni 0,64 TWh de electricitate, de doua ori mai putin fata de perioada similara a anului trecut. OMV Petrom produce electricitate in termocentrala de la Brazi si intr-un pac eolian.
Compania a inregistrat in primele sase luni vanzari de 10,72 miliarde lei, in scadere cu 7% fata de rezultatul din primul semestru al anului trecut, si a avut un profit net de 1,9 miliarde de lei, mai mic cu 22%.

Societatea a raportat pentru perioada ianuarie-iunie 2013 un profit net de 2,43 miliarde de lei. OMV Petrom precizeaza ca acest profit este atribuibil actionarilor OMV Petrom excluzand elementele speciale. Profitul net atribuibil actionarilor OMV Petrom SA dupa deducerea profitului net atribuibil interesului minoritar a fost in primul semestru de 1,38 miliarde de lei, mai mic cu 42% fata de nivelul de 2,39 miliarde de lei inregistrat in primele sase luni ale anului trecut.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri