Producatorul de vinuri Cramele Recas a inregistrat in ultima luna vanzari record, in crestere cu 200%, pentru gama Recas, fosta Castel Rock. Cu toate ca, in lunile de vara, romanii se orienteaza catre bere sau bauturi racoritoare, gama Recas a inregistrat cresteri ale vanzarilor cu o gama de sase vinuri seci, puternice.

Acest lucru poate fi explicat prin maturizarea consumatorilor autohtoni, care aleg din ce in ce mai des vinurile seci in detrimentul celor dulci sau demidulci.

"Noile evolutii de pe piata vinului arata ca romanii se adapteaza rapid tendintelor de consum de pe pietele occidentale, acolo unde consumatorii sunt foarte preocupati de aspectele care tin de sanatatea lor", a declarat Philip Cox, directorul comercial la Cramele Recas.

Cota de piata detinuta de Cramele Recas s-a dublat anul acesta, comparativ cu anul 2005, producatorul de vin acaparand 1,4% din totalul pietei interne si 3-3,5% din segmentul V.S. si D.O.C. Volumul sticlelor vandute in acest an de Cramele Recas s-a triplat comparativ cu anul 2005, ajungand la 460.000 de unitati vandute. Pentru anul 2006, producatorul de vinuri estimeaza o crestere a cifrei de afaceri cu aproximativ 20%, pana la 7,7 milioane de euro.

Cramele Recas reprezinta cel mai mare complex de vinificatie din Banat, beneficiind de un spatiu de productie si depozitare de aproximativ sapte milioane de hectolitri de vin.