Retailerul suedez de fashion Hennes & Mauritz (H&M) va aduce colectia de decoratiuni interioare si in centrul comercial Bucuresti Mall din Vitan, detinut de grupul turc Anchor, in urma extinderii spatiului ocupat initial.

Magazinul H&M din Bucuresti Mall, amplasat initial la parter, a fost extins si pe etajul 1, unde au fost mutate colectiile destinate copiilor si barbatilor, iar in spatiul ramas liber va functiona H&M Home, divizia de decoratiuni interioare a retailerului suedez, alaturi de colectia pentru femei.

Potrivit declaratiilor anterioare ale reprezentantilor Anchor Grup, suprafata ocupata de brandul suedez va creste cu aproape 70%. Deschiderea extensiei magazinului este programata pentru 20 septembrie. H&M Romania detine in prezent o retea de 35 de magazine, noteaza Mediafax.

Vanzarile retailerului suedez de imbracaminte Hennes & Mauritz (H&M) in Romania au crescut in primul semestru al anului fiscal curent, perioada decembrie 2013 - mai 2014, cu 34%, pana la 549 milioane coroane suedeze (61 milioane euro). In lei, vanzarile H&M Romania s-au majorat cu 30%. Vanzarile includ TVA.

Anul trecut, vanzarile H&M Romania au depasit pragul de 100 milioane euro. Totodata, profitul net inregistrat de companie s-a situat la 23,6 milioane lei (5,4 miliane euro), in crestere cu 52%. Retailerul are aproape 3.300 de magazine pe circa 50 de piete, inclusiv unitati deschise in sistem de franciza.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri