Takko Fashion va inaugura pe 4 septembrie in centrul commercial Vulcan Value Centre din cartierul bucurestean Rahova un nou magazin. Aceasta va fi prima unitate Takko deschisa dupa un nou concept, potrivit lui Cosmin Ulmean, country manager al Takko Fashion.

Astfel, de acum, noile magazine vor avea o noua infatisare, mobilierul fiind schimbat, iar amenajarea modificata. De asemenea, in magazinul din parcul de retail Vulcan Value Center, compania va avea iluminat LED in unitate. Urmatoarele magazine Takko de pe plan local vor fi realizate dupa acest nou concept. Compania mai are in plan pentru acest an deschideri in Targu-Jiu si Sighisoara.

Brandul Takko este prezent pe piata din Romania din 2007, cand a deschis primul magazin la Arad. In acest moment, Takko are magazine in Bucuresti, Sighetu Marmatiei, Satu Mare, Oradea, Cluj, Reghin, Targu Mures, Odorheiu Secuiesc, Arad, Alba Iulia, Medias, Timisoara, Deva, Resita, Drobeta-Turnu Severin, Craiova, Sibiu, Ramnicu Valcea, Fagaras, Brasov, Ploiesti, Campina, Giurgiu, Slobozia, Buzau, Constanta, Galati, Tecuci, Bacau, Vaslui, Piatra Neamt, Roman, Iasi, Suceava, Botosani, Alexandria, Caransebes, Medgidia, Sfantu Gheorghe si Petrosani Potrivit datelor de la Ministerul Finantelor, Takko Fashion Romania a raportat pentru 2013 o cifra de afaceri de 125,25 milioane lei (28,3 milioane euro), in crestere cu 7,5% comparativ cu anul anterior.

Foto principala: imagine generica. Fotografiile din galeria foto sunt din noul magazin.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri