Directorul de marketing al Farmec, Ioana Borza, a declarat, joi, intr-o conferinta de presa, ca noua gama cuprinde 15 produse, Gerovital H3 for Men, target-ul fiind reprezentat de barbatii din mediul urban cu varste cuprinse intre 20 si 50 de ani, cu educatie si venituri medii si superioare.

"Noi facem de peste 50 de ani produse cosmetice pentru femei si stim exact ce isi doresc acestea. Noua gama pentru barbati cuprinde 15 produse, de la gel de dus la crema de ras, sampon sau deodorant. In urma lansarii noi game, intentionam sa ne pozitionam la nivel national in urmatorii doi ani intre primele trei firme de pe piata, unde noi nu suntem prezenti. Ca si target, este vorba despre barbatii din mediul urban cu varste cuprinse intre 20 si 50 de ani, cu educatie si venituri medii si superioare”, a spus Borza, potrivit Mediafax.

Potrivit acesteia, pentru lansarea noii game specialistii Farmec au studiat particularitatile pielii barbatilor, in conditiile in care aceasta este cu 20 la suta mai groasa decat cea a femeilor, are un grad mai ridicat de colagen si sebum, iar ridurile la barbati apar mai tarziu decat la femei, dar sunt mai pronuntate.

Vanzari mai mari si planuri pentru export

Produsele din noua gama pentru barbati vor fi exportate in special pe pietele din Ungaria, Polonia sau Orientul Indepartat, a mai precizat directorul de marketing al Farmec. Ca urmare a lansarii de noi produse si a extinderii gamelor existente, in primul semestru al acestui an vanzarile producatorului de cosmetice si produse pentru curatenia casei Farmec Cluj-Napoca au crescut cu 6,13%, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, la 75,2 milioane lei (17,1 milioane euro).

Citeste si:

In primele sase luni ale anului trecut cifra de afaceri a companiei a fost de 70,8 milioane lei. Farmec este cel mai mare producator roman de cosmetice, cu aproximativ 600 de angajati. Din 2008, Farmec detine drepturile integrale de utilizare a marcii Gerovital.

Produsele companiei ajung in peste 30 de tari, principalele piete fiind Japonia, Ungaria, Polonia, Republica Moldova, Irak, Kuwait, Grecia si Canada. In ultimii doi ani, strategia de export a fost focusata pe consolidarea distributiei in tarile din regiune, precum Ungaria, Polonia si Republica Moldova.