Profiturile Metro AG, a treia companie din lume in domeniul vanzarilor cu amanuntul, dupa Wal-Mart Stores Inc. si Carrefour SA, ar putea creste in 2005 cu pana la 12 procente. Hans-Joachim Koerber, director executiv al companiei, a declarat ca profitul, excluzand rezervele, va creste cu 8 pana la 12 procente, iar volumul vanzarilor cu 5 sau chiar 6 procente, pana la 74.3 bilioane de euro.

In ultimii cinci ani, venitul net al companiei a crescut cu 26 de procente anual. Compania a deschis si noi magazine de electronice in Europa de Vest, unde se confrunta cu preturile mici impuse pe piata de distribuitori precum Aldi Group. Totusi, profitul inregistrat in domeniul produselor electronice a crescut cu 6.4 la suta in cadrul magazinelor Cash & Carry , compania deschizand 33 de noi magazine, si cu 25 la suta la magazinele de electronice Media Markt si Saturn, unde au fost infiintate alte 33 de reprezentante. In sectorul Praktiker profitul s-a dublat. Metro a inregistrat pierderi in sectorul supermarketurilor Real si Extra, din cauza scaderii preturilor alimentelor si a cresterii concurentei din partea firmelor mici. Vanzari scazute s-au inregistrat in unele tari est-europene, in special in Romania si Polonia.