Reteilerul telecom Arsis estimeaza o crestere cu 10-12% a afacerilor in acest an, de la 30,4 milioane de euro in 2013, in urma vanzarilor mai mari de telefoane smartphone si a lansarii www.arsis.ro, care va aduce 4-5 % din veniturile companiei./

"In privinta vanzarilor online, preconizam ca acest tip de retail ne va aduce o crestere a vanzarilor cu 25% in perioada octombrie - decembrie a acestui an, bazandu-ne pe promotii frecvente, discount-uri semnificative si o cerere sustinuta pe piata produselor pe care www.arsis.ro le va comercializa in exclusivitate sub propriile brand-uri Cellara, Mobix si Mobiama", a declarat joi directorul general al Arsis Trading, Bogdan Dobrescu.

Cu afaceri de 30,4 milioane de euro in 2013, Arsis Trading este unul dintre cei mai mari retaileri in domeniul telecom si cel mai mare partener al operatorului de telefonie mobila Vodafone. In prima jumatate a anului, afacerile companiei au avansat cu 4%, la 13,1 milioane de euro, informeaza Mediafax.

"Din acest moment, Arsis se va concentra masiv pe nisa de retail online. Pagina web va permite plata in rate a produselor si vanzarea serviciilor Vodafone pe care toate magazinele Arsis le au in prezent", a spus Dobrescu. El a a adaugat ca, pana la finele anului, Arsis va deschide magazine in Auchan Drumul Taberei si Carrefour Targu-Jiu.

"In 2015, Arsis se va concentra pe optimizarea retelei teritoriala si imbunatatirea profitabilitatii. Nu vom mai deschide magazine in ritmul anilor anteriori", a spus Dobrescu, care a precizat ca reteaua teritoriala numara 160 de magazine.

Controlata integral de omul de afaceri Radu Mirea, Arsis Trading a fost infiintata in anul 1991 si a intrat in retailul telecom in anul 1998, la 10 luni dupa ce Connex (actualul Vodafone) lansa primele servicii de comunicatii mobile GSM din Romania.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri